بهترین نفرات به رقابت ها اعزام می شوند

خدری: در دریاچه آزادی محدودیت هایی وجود دارد/ برای رسیدن به المپیک تلاشم را می کنم

۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۰۹:۳۵:۰۳
کد خبر: ۳۵۸۳۸۷
خدری: در دریاچه آزادی محدودیت هایی وجود دارد/ برای رسیدن به المپیک تلاشم را می کنم
ملی پوش روئینگ ایران گفت: برای رفتن به المپیک همه تلاشم را خواهم کرد و می دانم که برای حضور در مسابقات باید بهترین باشم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حامد خدری ملی پوش تیم ملی روئینگ مردان پس از حضور در مسابقات قهرمانی کشور سال 89 و قرار گرفتن در بین نفرات برتر به عضویت تیم ملی در آمد. وی که 2 مدال آسیایی رده سنی جوانان در کارنامه خود دارد در خصوص شرایطش در تیم ملی صحبت کرد.

ملی پوش بوشهری تیم ملی روئینگ مردان در خصوص ورودش به این رشته ورزشی گفت: پیش از ورود به روئینگ، در رشته دومیدانی کار می کردم. در سال 89 نصراله خواجه گیر رئیس هیات قایقرانی شهرستان گناوه با آشنایی قبلی که داشتیم و روحیه ای که به من داد تشویق شدم که در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنم. با تمرین کمی در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کردم و با قرار گرفتن در بین نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت شدم.

خدری افزود: آن زمان محمدعلی قرائت سرمربی فعلی تیم ملی، مربی ما در بخش جوانان بود و در سال 90 در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال برنز در ماده دونفره شدم و سال بعد هم در مسابقات قهرمانی آسیا در چهارنفره مدال نقره کسب کردیم.

وی با اشاره به حضورش در مسابقات قهرمانی آسیای 92 و اردوهای آمادگی بازیهای آسیایی اینچئون تصریح کرد: در تمرینات پیش از بازیهای آسیایی زانویم آسیب دید و یک سال از اردوها دور بودم اما با حضور در مسابقات قهرمانی کشور که آبان ماه برگزار شد مقام قهرمانی را بدست آوردم و مجددا به اردو دعوت شدم.

ملی پوش تیم ملی روئینگ شرایط فعلی تمرینات این تیم را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در حال حاضر به همراه 3 پاروزن دیگر در اردو هستیم که از این تعداد 3 نفر برای ماده دونفره سبک وزن مسابقات انتخابی آماده می شویم و بهترین نفرات به رقابت ها اعزام خواهند شد.

خدری اضافه کرد: تمرینات قدرتی را پشت سر گذاشتیم و تمرینات استقامت عضلانی انجام می دهیم. فعلا تمرینات با ریتم پایین و استقامتی دنبال می شود اما هر چه به زمان مسابقه نزدیک می شویم تمرینات سرعتی بیشتر می شود به صورتی که حجم تمرینات کاهش پیدا می کند اما فشار افزایش می یابد.

وی با اعلام خبر برگزاری مرحله بعد اردو در بندرلنگه تاکید کرد: تمرین در دریاچه آزادی محدودیت هایی دارد و نیاز است که برای بالا رفتن کیفیت در محل دیگری تمرین کنیم. آلودگی هوا در تهران بعضی روزها موجب تعطیلی تمرین می شود ضمن اینکه این محل پیست استاندارد روئینگ نیست اما با تصمیم مربی و فدراسیون از اوایل هفته آینده در بندرلنگه اردو خواهیم زد. خوب هوا آنجا گرم تر است ضمن اینکه در مسافت طولانی می توانیم پارو بزنیم و قطعا در کیفیت تمرینات موثر خواهد بود.

خدری در پایان با اشاره به انگیزه بالایش برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک گفت: همه تلاشم را خواهم کرد و می دانم که برای حضور در مسابقات باید بهترین باشم. خوشبختانه رقابت خوبی در اردوها وجود دارد و هر کس که زحمت بیشتری بکشد به مسابقات اعزام خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز