مشکلات مالی گریبانگیر تمام فدراسیون ها است

نعمتی: امیدوارم با سهمیه کامل راهی المپیک شویم/ هماهنگی خوبی بین من و همسرم وجود دارد

۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۰۹:۴۶:۲۰
کد خبر: ۳۵۸۳۹۲
نعمتی: امیدوارم با سهمیه کامل راهی المپیک شویم/ هماهنگی خوبی بین من و همسرم وجود دارد
کماندار تیم‌ ملی گفت: همیشه با تمام توان تلاش کردم تا بهترین عملکرد را از خودم نشان دهم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، زهرا نعمتی قهرمان تیرو کمان و دارنده سهمیه المپیک و پاراالمپیک ریو درباره وضعیت و شرایطتش در تیم ملی صحبت کرد. وی درباره شروع فعالیتش در رشته تیروکمان اظهار داشت: از 12 سالگی در تکواندو فعالیت می‌کردم اما وقتی که در سن 18 سالگی مجبور به استفاده از ویلچر شدم بعد از دو سال تصمیم به ادامه ورزش گرفتم ابتدا رشته بسکتبال با ویلچر را انتخاب کردم که شرایط برای فعالیتم در شهر کرمان فراهم نبود اما بعد از آن تیروکمان را انتخاب کردم که تا به حال آن را ادامه می‌دهم.

وی ادامه داد: حدود 8 سال است که در رشته تیروکمان فعالیت می‌کنم و از همان ابتدا سعی کردم به صورت حرفه‌ای فعالیتم را پیگیری کنم. 6 ماه بعد از شروع تمریناتم به تیم المپیک دعوت شدم و بعد از دو سال به تیم پارالمپیک رسیدم اولین مدالم را در سال 2010 که همراه با رکوردشکنی بود کسب کردم.

دارنده مدال طلای پارالمپیک لندن درباره مربیانش نیز گفت: با مربیان زیادی در این مدت کار کردم اما اولین مربی‌ام در کرمان بصیریان بود و پس از آن با مربیان زیاد دیگری هم کار کردم اما حدود 6 سال است که با واعظی تمرین می‌کنم.

نعمتی درباره جایگاه این رشته در ایران گفت: خوشبختانه تیروکمان در این سالها در ایران پیشرفت زیادی داشته است و در بخش کامپوند قهرمان جهان هستیم در بخش ریکرور هم موفقیت‌های خوبی داشته‌ایم و امیدوارم با تداوم آن در المپیک به مدال‌های خوشرنگ برسیم که دور از دسترس نیست و امیدوارم با سهمیه کامل راهی المپیک شویم. در حال حاضر در تمام استان‌ها فعالیت‌های خوبی جریان دارد و علاقمندان به این رشته زیاد شده‌اند.

وی درباره اینکه او بیشتر به شوهرش در پیشرفت در تیروکمان کمک می‌کند یا همسرش به او گفت: در زندگی مشترک خیلی مهم است که دو نفر یکدیگر را درک کنند و در مواقع حساس بتوانند به یکدیگر روحیه بدهند خوشبختانه در این زمینه هماهنگی خوبی بین من و همسرم وجود دارد و نقش خانواده می‌تواند در پیشرفت یک ورزشکار موثر باشد.

نعمتی درباره برنامه‌هایش برای سال آینده برای موفقیت در المپیک و پارالمپیک گفت: به احتمال زیاد اردویی در جنوب کشور  خواهیم داشت و بعد از مسابقات قهرمانی آسیا چند مسابقه مهم را در پیش داریم و به احتمال زیاد اردوی برون مرزی را در کره برگزار خواهیم کرد تا با سهمیه کامل راهی المپیک شویم. همیشه با تمام توان تلاش کردم تا بهترین عملکرد را از خودم نشان دهم.

تیرانداز المپیکی کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا وعده مسئولین جامه عمل پوشیده است یا نه گفت: انشاءالله جوایز را دریافت خواهیم کرد اما باید قبول کرد مشکلات مالی گریبانگیر تمام فدراسیون‌ها است که بدون شک کار را هم برای ورزشکاران و هم برای فدراسیون‌ها مشکل تر می‌کند. اما در رشته تیروکمان با وجود تمام حواشی کار به خوبی انجام می‌شود و امیدوارم با حمایت مسئولان شرایط روز به روز بهتر شود. امیدوارم همه کمک کنند تا با کسب سهمیه کامل هم در بخش مردان و هم در بخش بانوان در المپیک حضور پیدا کنیم و عملکرد خوبی داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز