مخالفت سرمربی چارلتون با جدایی بازیکنان

قوچان نژاد به بلژیک نمی رود

۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۸:۰۰
کد خبر: ۳۵۸۵۴۱
قوچان نژاد به بلژیک نمی رود
کارل فرای، سرمربی تیم چارلتون، در مصاحبه ای با سایت لندن اعلام کرد تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهد داد حتی یک بازیکن از این تیم جدا شود زیرا در حال یک جدال بزرگ هستند.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرای بلژیکی اظهار داشت: چارلتون سه بازیکن ارزنده در خطوط میانی و دفاعی را استخدام کرده که قطعا می توانند در دیدارهای آینده ناجی این تیم لندنی شوند.

این صحبت های سرمربی تیم چارلتون در حالی مطرح می شود که سایت انتخاب این باشگاه هفته گذشته در خبری اعلام کرد رضا قوچان نژاد احتمالا به یک تیم بلژیکی خواهد پیوست تا با فروش این بازیکن ایرانی و کالوم هاریوت،پول مورد نظر برای استخدام بازیکنان جدید تامین شود.

تیم چارلتون شرایط بحرانی در جدول رده بندی رقابت های چمپیونشیپ انگلیس دارد و یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ دسته اول است. کادر فنی تیم چارلتون هفته گذشته با تجمع اعتراضی هواداران و انتقادهای شدید اعضای سابق این باشگاه مواجه هستند.

البته سرمربی تیم چارلتون اعتقاد دارد تیمش در پایان فصل قطعا در چمپیونشیپ می ماند و نیاز به حمایت بیشتر هواداران دارد. یاران قوچان نژاد در هشت بازی اخیر به پیروزی دست نیافته اند و فردا نیز در چارچوب مرحله سوم جام اتحادیه باشگاه های انگلیس با تیم کولچستر روبرو می شوند.

Fraye

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز