احمدی: می‌توان نخستین مدال بانوان المپیک کشور را به نام تیراندازی ثبت کرد

۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۵۸۹۴۸
به اعتقاد الهه احمدی جایگاه رشته تیراندازی ایران به حدی بالاست که می توان اولین مدال بانوان در المپیک به نام این رشته ثبت شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ملی‌پوش تیراندازی در گفت‌وگو با روابط عمومی هیئت تیراندازی استان تهران، حضور ذاکری را باعث بهبود شرایط تیراندازی تهران عنوان کرد و گفت: از زمان حضور ریاست جدید هیات، شرایط تیراندازی استان تهران تغییر و امکانات آن بهبود پیدا کرده است.

وی افزود: تهران پتانسیل زیادی دارد که می توان قهرمانان زیادی را در دل آن پرورش داد؛ امیدوارم با برنامه ریزی خوب مسئولان هیات، تیراندازی تهران به اوج برسد، البته در یکسال اخیر نیز این مساله ثابت شده است.

احمدی در خصوص مراحل آماده سازی تیم ‌ملی تیراندازی برای ر‌قا‌بت های المپیک، گفت: اردوهای خوبی را پشت سر می گذاریم و به طور مداوم در اردو هستیم. البته در رشته بادی تمرین بسیار مهم است تا سطح آمادگی ما بالا رود. بعد از رقابت های کویت برنامه تمرینی ما مشخص بود که به دلیل گرفتن توزیع سهمیه از کویت شرایط تغییر کرد و مسابقات هند به عنوان رقابت کسب سهمیه مشخص شد.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: با تصمیم لازلو سوچک سرمربی تیم ملی تفنگ قرار شد که برای کسب آمادگی بیشتر در ر‌قا‌بت‌های هند شرکت کنیم و برنامه تمرینی من و خدمتی کمی تغییر کرد. در رقابت های جام جهانی تایلند نیز شرکت خواهیم کرد.

تیرانداز تهرانی تیم ملی تفنگ با اشاره به این که هنوز شرایط به نقطه ایده آل نرسیده گفت: شرایط و جو اردو هنوز ایده‌آل نیست؛ المپیک جای بزرگی است و باید امکانات ما نیز در حد المپیک باشد. البته شرایط خیلی بهتر از قبل شده و امکاناتمان بهبود یافته است.

او با بیان این که تنها شش ماه تا المپیک زمان باقی‌ مانده است و باید از این فرصت اندک استفاده کرد، افزود: ما می توانیم اولین مدال بانوان در المپیک رابگیریم؛ سطح تیراندازی ایران به حدی بالاست که می توان اولین مدال بانوان در المپیک را به نام این رشته ثبت کرد.

قهرمان تیراندازی جهان در خصوص مسابقات زمستانی سلاح های بادی بیان کرد: در مرحله مقدماتی خوب تیر زدم، اما در فینال رکوردهایم خوب نبود و به عنوان چهارمی دست یافتم. البته یک تیرانداز نمی‌تواند همیشه قهرمان باشد. ما تیراندازان خوبی در بخش بادی داریم و مسابقات زمستانی نیز با حضور تیراندازانی همچون نجمه خدمتی و نرجس امام قلی نژاد برگزار شد که آن ها بهتر از من شلیک کردند. قرار نیست که همیشه من قهرمان باشم. آمادگی روانی در روز مسابقه بسیار مهم است. خود را به اوج آمادگی می رسانم تا مدال المپیک را تصاحب کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز