نگرانی درباره اتفاقات و حواشی مختلف وجود ندارد

افتخاری: لیگ ما سالم برگزار می شود/ نگرانی بابت کناره‌گیری تیمی نداریم

۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۸:۳۵:۵۴
کد خبر: ۳۵۹۱۰۵
افتخاری: لیگ ما سالم برگزار می شود/ نگرانی بابت کناره‌گیری تیمی نداریم
رئیس کمیته فوتسال گفت: تیم هایی که از لیگ کنار می کشند با جریمه سنگین روبرو می شوند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رضا افتخاری درخصوص شرایط هفته پایانی لیگ برتر فوتسال صحبت کرد.

افتخاری در این باره اظهار داشت: من به مشهد می‌روم و برای دو بازی حساس دیگر هم نمایندگان‌مان به آن بازی‌ها خواهند رفت و همچنین اعضای کمیته انضباطی در سه دیدار حساس حاضر خواهند شد.

وی ادامه داد: ما تدابیر لازم را اندیشیده‌ایم و نگرانی درباره اتفاقات و حواشی مختلف وجود ندارد. دو سه سال است که به این آمادگی رسیده‌ایم. سال گذشته دو تیم با یکدیگر رقابت داشتند و امسال سه تیم برای قهرمانی می‌جنگند که ما هم کنترل لازم را خواهیم داشت.

رئیس کمیته فوتسال خاطرنشان کرد: خودم به شخصه با تیم‌هایی که مقابل مدعیان قرار خواهند گرفت، صحبت کرده‌ام که بازی جوانمردانه‌ای به نمایش بگذارند تا شبهه‌ای ایجاد نشود. لیگ ما دو سه سال است که سالم برگزار می‌شود و همه هم این موضوع را متوجه شدند که نتیجه بازی‌ها باید در زمین مسابقه رقم بخورد.

افتخاری در مورد اینکه تفاضل گل قهرمان را مشخص خواهد کرد، گفت: تاسیسات شانس بیشتری برای قهرمانی دارد هر چند که در فوتسال چیزی قابل محاسبه نیست. در برخی بازی‌ها دیده‌ایم که 10 گل هم رد و بدل شده است. در هر صورت بعید می‌دانم اتفاق خاصی رخ بدهد و ما اجازه نمی‌دهیم که لیگ بخواهد با حرف و حدیث به پایان برسد.

وی در مورد کناره‌گیری کاشی‌نیلو و همچنین عدم حضور آذرخش بندرعباس در دیدار هفته پایانی تاکید کرد:‌آذرخش به ما اعلام کرد که نتوانسته برای سفر به مشهد بلیت تهیه کند. ما هم مدارک آنها را به کمیته انضباطی داده‌ایم تا در این باره به این موضوع رسیدگی کند. به هر حال برخی تیم‌ها شرایط حرفه‌ای شدن را ندارند و خودشان را از لیگ کنار کشیدند.

رئیس کمیته فوتسال یادآور شد: ما نگرانی بابت کناره‌گیری تیمی نداریم چرا که در لیگ دسته اول شرایط بسیار خوبی داریم و تیم‌ها می‌توانند جایگزین تیم‌هایی شوند که از لیگ کنار کشیدند، ما تمامی موارد را رصد می‌کنیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. امسال به تیم‌ها زیاد فشار نیاوردیم و اجازه دادیم تا فرصت بازسازی داشته باشند اما با توجه به اینکه تیم‌ها باید از سال 2018 مجوز حرفه‌ای بگیرند، از سال آینده سخت‌گیری ما بیشتر خواهد شد و اجازه نمی‌دهیم به همین راحتی تیم‌ها از لیگ کنار بکشند یا در مسابقه‌‌ای حاضر نشوند که در این صورت با جریمه سنگین روبرو خواهند شد. من خودم به آینده لیگ خوشبین هستم.

افتخاری در مورد اینکه چرا اسامی تیم ملی فوتسال قبل از هفته پایانی لیگ برتر اعلام شد، تاکید کرد: این موضوع از ناحیه کمیته فوتسال رخ نداد بلکه ما اسامی بازیکنان را برای گرفتن ویزا و سفر به تاجیکستان به دبیرکل فدراسیون ارسال کردیم. وقتی این موضوع در فدراسیون فوتبال فاش شد و روابط عمومی هم وقتی می‌بیند که موضوع در فدراسیون پیچیده، علیرغم میل باطنی سرمربی تیم ملی اسامی را روی خروجی سایت فدراسیون قرار می‌دهد.

وی افزود: با سرمربی تیم ملی صحبت کردم و او از این موضوع بسیار ناراحت بود چرا که می‌گفت این موضوع را از چشم من می‌بیند در حالی که اینگونه نبوده و سرمربی تیم ملی هم از این مسئله خیلی عصبانی بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز