لیگ برتر والیبال بانوان از نگاه سرمربیان؛

صدیقی: بازی‌های امسال یکطرفه نبود/ شعبان: قضاوت‌ها باید بهتر شود

۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۰:۳۸
کد خبر: ۳۵۹۱۹۷
صدیقی: بازی‌های امسال یکطرفه نبود/ شعبان: قضاوت‌ها باید بهتر شود
سرمربی تیم والیبال گاز تهران گفت: رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان در دور رفت از کیفیت خوبی برخوردار بود و مسابقات یکطرفه نبود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دور رفت چهاردهمین دوره لیگ برتر والیبال بانوان یادواره 200 شهید والیبالیست که از پنجم آذرماه آغاز شده بود، پنج شنبه 17 دیماه به پایان رسید.

سرمربی تیم والیبال گاز تهران که قهرمان نیم فصل این رقابت ها شد، درباره دور رفت گفت: رقابت به ویژه در چهار تیم برتر بسیار نزدیک بود و نمی توانستیم به راحتی نتایج را پیش بینی کنیم.

سیما صدیقی درباره دلایل موفقیت شاگردانش در دور رفت گفت: تیم گاز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بود، بازیکنانش یک دل و یک دست بودند و حرف شنوی از کادر فنی در بهترین شکل ممکن انجام می شد.

وی با بیان اینکه اگر امسال هشت تیم در لیگ برتر والیبال بانوان شرکت می کردند، می توانستیم پلی آف هم داشته باشیم، گفت: اگر تعداد تیم های شرکت کننده بیشتر باشد، نتایج نیز بهتر و منطقی تر خواهد بود.

سرمربی تیم والیبال گاز تهران پیش بینی کرد که اگر حمایت های اعلام شده فدراسیون والیبال از تیم داری باشگاه ها در والیبال بانوان در سال آینده نیز ادامه داشته باشد، تیم های بیشتری در این رقابت ها شرکت خواهند کرد.

وی تاکید کرد: امسال باشگاه ها آمادگی لازم برای استفاده از شرایط ایجاد شده را نداشتند، اما برای سال های آینده از هم اکنون می توانند برنامه ریزی کنند. حتی برخی تیم های لیگ دسته یک نیز می توانند با جذب حامی مالی مناسب در لیگ برتر شرکت کنند.

سرمربی تیم والیبال بانوان شهرداری ارومیه نیز درباره دور رفت لیگ برتر بانوان گفت: رقابت ها از نظر فنی در سطح بالایی برگزار شد. چهار تیم برتر جدول هماهنگ تر بودند. سه تیم گاز، ذوب آهن و دانشگاه آزاد آمادگی بسیار خوبی برای این رقابت ها داشتند.

فاطمه شعبان خمسه با بیان اینکه برگزاری دو مسابقه در یک هفته از نظر سیر بودجه ای کار بسیار خوبی بود، تصریح کرد: تنها مشکل لیگ برتر والیبال بانوان نبود هماهنگی بین داوران برای قضاوت بود. یک موضوع در دیدارهای مختلف با قضاوت های متفاوت روبرو می شد و اگر داوران از قبل هماهنگ شوند، بهتر خواهد بود و دیگر سلیقه ای برخورد نمی شود.

وی درباره عملکرد تیم شهرداری ارومیه نیز گفت: تیم بانوان ارومیه برای دومین بار لیگ برتر را تجربه می کرد. تمامی بازیکنان تیم از نظر سنی زیر 23 سال هستند و نیمی از آنان برای نخستین بار لیگ برتر را تجربه می کنند.

سرمربی تیم والیبال بانوان شهرداری ارومیه تاکید کرد: هدف باشگاه در سال جاری ایجاد زیر ساخت های لازم برای فعالیت بانوان است تا در سال های آینده همانند مردان شهرداری ارومیه به عنوان یکی از مدعیان لیگ برتر ایران، مطرح باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز