گاهی سکوت دلیل بر عقلانیت است

اسدی: فو‌تبا‌ل در ذات خودش دوستی دارد

۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۱۱:۱۰
کد خبر: ۳۵۹۲۷۷
اسدی: فو‌تبا‌ل در ذات خودش دوستی دارد
دبیرکل فدراسیون فو‌تبا‌ل می‌گوید فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات کشورهای عربی موضعی ساکن و در عین حال فعال دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فو‌تبا‌ل ایران درباره اظهار نظرش مبنی بر کم سوادی فوتبالیست ها گفت: صحبت من این بود که وقتی ما بازی می کردیم فو‌تبا‌لیست‌ها و بسکتبالیست‌ها با ثبات‌تر بودند و سطح سواد فو‌تبا‌لیست‌ها از سطح فو‌تبا‌لیست‌های امروز به لحاظ سوادی بالاتر بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد در جلسه اخیر فدراسیون فو‌تبا‌ل درگیری ایجاد شده است، بیا‌ن‌ کرد: شما این حرف‌ها را از کجا می آورید؟ یک نظر اصلاحی مطرح شده و در مورد آن صحبت شده است. به نظر می‌رسد که به دعوا و بزن بزن علاقمندید! مجمع جایی است که در آنجا بحث می‌شود و در نهایت جمع بندی خواهد شد. کسی با کسی در فو‌تبا‌ل دعوا ندارد.

دبیرکل فدراسیون فو‌تبا‌ل ایران در پاسخ به این سوال که چرا موضع فدراسیون فو‌تبا‌ل ایران نسبت به اظهارات عربستانی‌ها سکوت است، گفت: ما سکوت نکردیم. البته گاهی سکوت دلیل بر عقلانیت است. این که آنها چیزی بگویند و ما مدام جواب بدهیم واکنش صحیحی است؟ رییس فدراسیون یک کشور نظری داده که می‌تواند فرایند بسیاری از ناتوانی‌های مختلف او و کشورش باشد یا شاید بخواهد به نحوی خودش را تخلیه کند. آیا باید نسبت به او جواب داد؟ فو‌تبا‌ل در ذات خودش دوستی دارد و شادمانی را به جامعه می‌دهد. حالا اگر کسی آن را رعایت نکند به خودش بر می‌گردد. ما به اصول فو‌تبا‌لی پایبند هستیم و به کسی پیام نمی‌دهیم، مگر این که مرجع خاصی مثل AFC چیزی بگوید تا آن وقت جواب دهیم. ما یک ساکن فعال هستیم. هر جا که منافع ملی اقتضا کند ورود می‌کنیم و برنامه‌های مختلفی برای این مساله داریم.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی قرارداد خاکپور منعقد می‌شود، گفت: الان چند وقت است که وی در تیم ‌ملی در کار می‌کند؟ یک سال؟ باید در این یک سال می‌پرسیدید.

اسدی در پاسخ به سوالی درباره اعتراض ملوانی‌ها به حضور شریفی در تراکتورسازی، گفت: من فکر می‌کنم بیانیه ملوانی‌ها به دلیل مشکلات عدیده آنها بوده است. ما تا جایی که اجازه داشته باشیم و به مسائل داخل باشگاه‌ها ورود نکنیم کار می‌کنیم. بیانیه آنها هم احتمالا به دلیل مشکلاتشان بوده است. ما اعتقاد داریم که ملوان تیم ارزشمندی است که قسمتی از فو‌تبا‌ل کشور را پوشش می‌دهد. وظیفه ما است که به آنها کمک کنیم.

نایب رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل ایران در پایان و در پاسخ به سوالی درباره کاندیدا شدن کفاشیان و برنامه خودش در انتخابات، گفت: به آقای کفاشیان تبریک می‌گویم و از او حمایت می‌کنیم. درباره خودم هم باید بگویم که دعا می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز