به تیم امید، امید داریم

تاج: در انتخابات شرکت نمی‌کنم/ علیه سعودی‌ها بیانیه می‌دهیم

۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۴۱:۵۴
کد خبر: ۳۵۹۳۰۴
تاج: در انتخابات شرکت نمی‌کنم/ علیه سعودی‌ها بیانیه می‌دهیم
نایب رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید مسئولان این فدراسیون به دنبال صدور یک بیانیه درباره اظهارات عربستانی‌ها هستند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مهدی تاج در پاسخ به سوالی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: من اعتقاد دارم که باید کار ساختاری کنیم. مسائلی مثل پرواز، زمین‌ها و چیزهای دیگر حل نشود، تعویض آدم‌ها به تغییرات راهبردی منجر نمی‌شود. اعتقاد دارم مسئولان خوب است که محبت‌شان به فوتبال را بیشتر کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خودش در انتخابات شرکت می‌کند یا نه گفت: من در انتخابات شرکت نمی‌کنم و تصمیمی برای آن ندارم.

نایب رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی درباره واکنش فدراسیونی‌ها نسبت به اظهارات عربستانی‌ها چیست، گفت: فدراسیون در حال صدور یک بیانیه در این رابطه است. در این مورد خیلی صحبت شده است. آن‌ها رسانه‌ای علیه ما صحبت کردند و ما هم جواب دادیم ولی چیزی به AFC منعکس نشده است. شما می‌بینید بازی‌های تیم ملی عراق و سوریه در ایران برگزار می‌شود یعنی جایی که مامن دیگران است. ما به دنبال برگزاری بازی‌ها در ایران هستیم و تا الان هم هیچ مشکلی نبوده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره اعتراض ملوانی‌ها جهت حضور شریفی در تراکتور گفت: ملوان و تراکتور تیم‌های نظامی هستند و مسئولانی مانند باران چشمه باید در این‌باره صحبت کنند. تصمیم آن‌ها را ما انجام می‌دهیم.

تاج در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا به اردوی تیم ملی امید در قطر سر می‌زند یا نه گفت: ما باید یک سفر به همراه کفاشیان جهت حضور در هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا به قطر داشته باشیم. البته زمانش را باید خود کفاشیان باید بگوید. اگر رفتیم و تیم امید آنجا بود حتما یک سر هم می‌زنیم. ما امیدواریم تیم امید به المپیک راه پیدا کند. ما برنامه داشتیم لیگ را نهم بهمن آغاز کنیم اما اگر تیم امید به مرحله بعدی برود، بازی‌ها با تغییراتی روبه‌رو می‌شوند. ما امیدواریم زحمات ملی‌پوشان امید به بار بنشیند و تیم به المپیک برود.

نظر شما