هفته پایانی لیگ برتر فوتسال

دبل تاسیسات، دبل قهرمانی!

۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۷:۱۸:۴۵
کد خبر: ۳۵۹۵۱۵
دبل تاسیسات، دبل قهرمانی!
تاسیسات دریایی توانست قهرمان لیگ برتر فوتسال ایران شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا هفته پایانی لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری 5 دیدار آغاز شد که تمامی نگاه‌ها به 3 شهر مشهد، اصفهان و تبریز بود چرا که مدعیان قهرمانی در این شهرها به مصاف رقبا رفتند.

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته آخر لیگ برتر فوتسال ایران تاسیسات دریایی در خانه فردوسی مشهد تیم سقوط کرده لیگ برتر به میدان رفت و در حالی که با یک گل از این تیم عقب افتاده بود، در نهایت میزبانش را دو بر یک شکست داد و قهرمانی خود را قطعی کرد. در دقایق پایانی این بازی تاسیساتی‌ها با سیستم پاورپلی به سمت دروازه فردوسی حمله‌ور شدند که احمدی توانست بازی را به تساوی بکشاند و در حالی که تنها 24 ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود قدرت بهادری توانست گل پیروزی‌بخش تاسیسات را به ثمر برساند و قهرمانی را از آن خود کند.

گل‌های تاسیسات را حمید احمدی و قدرت بهادری به ثمر رساندند. تاسیسات دریایی که در این هفته برای قهرمانی تنها به یک برد نیاز داشت، در مجموع 25 بازی خود 16 برد، 4 مساوی و 5 باخت داشت و با مجموع 52 امتیاز توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد. این دومین قهرمانی متوالی تاسیسات با وحید شمسایی بود.

مس سونگون میزبان میثاق بود و توانست این تیم تهرانی را 5 بر یک شکست دهد. مس سونگون با این نتیجه 52 امتیازی شد. این تیم در کل 25 بازی خود 16 برد، 4 مساوی، 5 باخت داشت و با توجه به پیروزی تاسیسات به جایگاه دوم جدول بسنده کرد.

دیگر تیم مدعی قهرمانی گیتی‌پسند بود که میزبان شرکت حفاری اهواز بود اما این تیم هم با نتیجه تساوی 3 بر 3 قهرمانی را از دست داد و به جایگاه سوم جدول بسنده کرد. گیتی‌پسند در حالیکه 3 بر صفر از حریف خود پیش بود 3 گل دریافت کرد تا قهرمانی را از دست داده ببیند. گیتی‌پسند در مجموع 25 بازی خود 15 برد، 5 تساوی و 5 باخت داشت و با این نتیجه با 50 امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار گرفت.

در دیدارهای دیگر هفته پایانی لیگ برتر فوتسال شهروند ساری 2 بر یک فرش‌آرا را شکست داد و منصوری قرچک توانست 2 بر یک بر یاسین پیشرو چیره شود.

دیدار تیم‌های آذرخش بندرعباس و دبیری تبریز لغو شد.

 

 

نتایج کامل هفته پایانی لیگ برتر به شرح زیر است:

شهروند ساری 2 – فرش‌آرا 1

گیتی‌پسند 3 – حفاری 3

مس سونگون 5 – میثاق 1

فردوسی مشهد 1 – تاسیسات دریایی 2

منصوری قرچک 2 – یاسین پیشرو 1

 

 

 

نظر شما