عربستان خنداننده برتر فوتبال در سال ۲۰۱۶

۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۰:۱۵:۰۰
کد خبر: ۳۵۹۷۲۱
عربستان خنداننده برتر فوتبال در سال ۲۰۱۶
فوتبال ورزش صلح است و شادی. ورزش هیجان و همبستگی. ورزشی که حتی دشمن ترین کشورها وقتی تیم های ملی و باشگاهی شان روبروی هم قرار می گیرند حداقل تظاهر به صلح و دوستی می کنند.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ چند روزی مقامات فوتبالی عربستانی در سطوح باشگاهی و فدراسیون اظهارات عجیب و غریبی را مطرح می کنند که هر خواننده ای را به خنده وا می دارد. اظهاراتی بی منطق که نشان از تراوش سبک مغزهای سنگین وزن دارد.

یکی از مقامات فدراسیون فوتبال ایران در اولین روز این حرکت شنیع عربستانی حرف خوبی زد و از رسانه ها خواست چندان اهمیتی به این قضیه ندهند. ایران کشور صبر، سیاست و متانت است و قرار نیست ما هم مثل آنها باشیم. ما اهل منطق، دانایی و هوشی هستیم که زبانزد است.

«ایران امنیت ندارد و ما با تیم های ایرانی بازی نمی کنیم. ما از بازی کردن با ایرانی ها هراس داریم.» راست هم می گوئید. در میدان فوتبال برابر بازیکنان ایرانی احساس امنیت نمی کنید. در هراسید. این هراس را هر کجا هم که ببرید با شما خواهد بود.

فوتبال سیاست زده عربستان این روزها حتی در رسانه های معتبر بین المللی نیز مورد تمسخر فرار گرفته است. شاید فکر کرده اند با پول ورزش را هم می توان خرید. البته بعید نیست اقدامات پس پرده ای برای نیل به اهداف شوم شان انجام دهند، اما اذهان عمومی را چه خواهید کرد.

اظهارات سخیف و بی منطق عربستانی ها این روزها در فوتبال دیگر جایی نخواهد داشت. آنها خوب با حرف های مضحک آور بساط خنده ما را فراهم کرده اند.

شایسته است برنامه خندوانه رامبد جوان در دور جدید ابتدا تندیس خنداننده برتر سال 2016 فوتبال دنیا را به عربستانی ها اعطا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز