ژوزه ریگا در یک قدمی چارلتون

سرمربی جدید قوچان نژاد دوباره از بلژیک می آید

۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۰:۲۷:۲۸
کد خبر: ۳۵۹۷۲۹
سرمربی جدید قوچان نژاد دوباره از بلژیک می آید
رسانه های انگلیسی خبر از برکناری کارل فرای، سرمربی تیم چارلتون و از جایگزینی هموطن دیگر وی در این تیم لندنی خبر می دهند.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم چارلتون با هدایت کارل فرای، سرمربی موقت بلژیکی، شرایط بحرانی در جدول رده بندی رقابت های چمپیونشپیپ انگلیس دارد و یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ دسته اول است.

فرای در 10 بازی اخیر نتوانست تیم چارلتون را به پیروزی برساند و از جانب تماشاگران و رسانه های انگلیسی تحت شدیدترین فشارها قرار دارد.

سایت جنوب لندن از مذاکرات اولیه مالک باشگاه چارلتون با ژوزه ریگا خبر می دهد و می نویسد: این مربی 58 ساله اهل بلژیک احتمالا دوباره هدایت تیم چارلتون را در چمپیونشیپ خواهد پذیرفت.

ریگا در سال 2014 نیز سرمربی چارلتون بود و در آن مقطع کارل فرای دستیار اول وی محسوب می شود. ریگا که پس از جدایی از چارلتون هدایت تیم های استاندارد لیژ بلژیک و متز فرانسه را بر عهده داشت، هم اکنون تیمی ندارد.

تیم چارلتون شنبه گذشته در مرحله سوم جام اتحادیه باشگاه های انگلیس برابر تیم دسته اولی کولچستر شکست خورد و همین مساله باعث شد تا زمزمه تغییر سرمربی موقت جدی تر از قبل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز