طباطبایی در گفتگو با الوطن قطر:

با انگیزه بزرگی در قطر هستیم

۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۰:۵۰:۱۶
کد خبر: ۳۵۹۷۵۳
با انگیزه بزرگی در قطر هستیم
هادی طباطبایی، مربی تیم ملی امید ایران، در آستانه آغاز بازی های مرحله نهایی قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک 2016 ریودو ژانیرو گفت: ما با انگیزه بسیار بزرگی گام به این رقابت ها می گذاریم.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ سایت الوطن قطر به نقل از هادی طباطبایی درباره بازی با سوریه نوشت: می دانیم که سوری ها نقاط قوت خیلی خوبی دارند و قطعا با چهره ای متفاوت در این رقابت ها ظاهر می شوند. هر تیمی در  این انتظار است تا به المپیک صعود کند و هر بازی در این مرحله بسیار سخت است.

طباطبایی ادامه داد: ما سه بازیکن جدید را به ترکیب تیم ملی امید ایران اضافه کردیم و باانگیزه بزرگی این جا هستیم زیرا می خواهیم به المپیک صعود کنیم اما کارزار آسانی پیش روی ما نیست.

مربی تیم امید ایران در خاتمه می گوید: ما با تمام قدرت برای صعود با المپیک خواهیم جنگید. در گروه ایران پیش بینی تیم های صعود کننده سخت است. احساس می کنم ایران و قطر بتوانند به مرحله بعدی صعود کنند.

شایان ذکر است امیدهای ایران در مرحله مقدماتی با تیم های ملی قطر، چین و سوریه هم گروه است و از میان 16 تیم حاضر در مرحله نهایی سه تیم مستقیما به المپیک 2016 ریودوژانیرو صعود خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز