راستی: ۲۶ دی به بلاروس می‌رویم

۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۲:۳۶:۳۲
کد خبر: ۳۵۹۸۲۹
راستی: ۲۶ دی به بلاروس می‌رویم
مربی تیم ملی فوتبال نوجوانان از برگزاری یک دیدار دوستانه با تیم جوانان پارسه خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، امین راستی در این باره گفت: تیم ملی نوجوانان که در حال آماده سازی برای حضور تورنمنت بین المللی بلاروس است، تمرینات خود را از بعدازظهر امروز در زمین شماره دو کمپ تیم های ملی آغاز می کند. براساس برنامه ای که در این اردو داریم قرار است به کارهای بدنی و تاکتیکی بپردازیم و یک دیدار دوستانه نیز با تیم جوانان پارسه در دستور کارماست.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه 26 دی ماه عازم مسابقات بین المللی زیر 17 سال بلاروس هستیم با تصمیم کادر فنی یک بازی تدارکاتی سبک تری را برای تیم در نظر گرفتیم تا بازیکنان دچار مصدومیت نشوند. 
 
راستی در پایان گفت: در این اردو قصد داریم به انجام کارهای روحی و روانی و دیدن فیلم های مربوط به تورنمنت بلاروس سال گذشته که نوجوانان در این رقابتها حضور داشتند، بپردازیم. خوشبختانه با همکاری فدراسیون کمیته جوانان برنامه و اردوهای خارجی خوبی برای این تیم در نظر گرفته شده است که یکی از آنها همین تورنمنت بین المللی بلاروس است که می تواند برای ما مفید باشد و به تجربیات و هماهنگی بازیکنان کمک بسزایی کند، چرا که قرار است با تیم های مطرح اروپایی در این تورنمنت روبرو شویم و نهایت استفاده لازم از این دیدارها را ببریم.
نظر شما