امیری و نظری استعفا داده‌اند

مظلومی: از حضور آندو در استقلال استقبال می‌کنم/ به جذب نویدکیا امیدوارم

۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۴:۳۲:۳۷
کد خبر: ۳۵۹۹۰۹
مظلومی: از حضور آندو در استقلال استقبال می‌کنم/ به جذب نویدکیا امیدوارم
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: آندو یک استقلالی تمام عیار است و از آمدنش استقبال می کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پرویز مظلومی در حاشیه تمرین امروز تیم استقلال در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: ما تمرینات را چند روزی است شروع کرده ایم و این هفته صبح و عصر تمرین بدنی انجام می‌دهیم. سه بازیکن در تیم امید داریم و چند یار مصدوم هم در اردوی ما حضور دارند که کار را سخت کرده اند. از هفته آینده هم یک اردو در تهران خواهیم داشت تا بتوانیم نیم فصل دوم را با قدرت شروع کنیم.

وی درباره اینکه می گویند استقلال در نقل و انتقال عملکرد خوبی نداشته است، عنوان کرد: در شرایط فعلی قول هایی داده شده تا جایگزین کرار و ریوالدو را  با جذب نفراتی پر کنیم. ما مذاکراتی هم داشته‌ایم ولی تا این لحظه باشگاه‌ها همکاری لازم را با ما نداشتند و تا این لحظه موفقیتی در نقل و انتقال نداشتیم. ما حتما باید در این یک هفته باقی مانده بازیکنان مورد نظر را در خط میانی جذب کنیم.

سرمربی استقلال تهران  درخصوص حضور احتمالی آندرانیک تیموریان بیان کرد: آندو بازیکن این تیم بوده و یک استقلالی به تمام معنا است. اگر شرایط فراهم شود از آمدن آندو استقبال می کنم. بحث هایی بر سر بازیکنان دیگر است و هواداران هم به ما فشار می آورند امام باید بدانند که ما دنبال بازیکنان دیگر مثل شجاعیان و نویدکیا هستیم که نتوانستیم آنها را جذب کنیم.

مظلومی در ادامه در خصوص وضعیت حضور رسول نویدکیا در تیم استقلال، تاکید کرد: امیدوارم آقای باقریان با ما همکاری کنند و این بازیکن را به ما بدهند. درست است سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهد رفت ولی ما هم به نویدکیا نیاز داریم. نویدکیا خودش مصاحبه کرده و گفته است که دلش با سپاهان نیست و برای ماندن در این تیم مشکل دارد. انشاءالله که سپاهان با ما همکاری می‌کند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر ارزیابی‌اش از ماهان بغدادی، بازیکنی که چند روزی است در تمرینات استقلال حاضر شده، تصریح کرد: من تا بازی این بازیکن را نبینم، نمی‌توانم نظر بدهم. او فعلاً در تمریناتمان می‌دود. دویدن این بازیکن که خوب است!

مظلومی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر احتمال حضور مسعود شجاعی در استقلال، گفت: هیچ صحبتی در این باره نداشتیم، ولی شجاعی بازیکن خوبی است و هواداران ما هم او را دوست دارند. ما گزینه‌های مختلفی داریم و باید ببینیم چه می‌شود.

سرمربی استقلال ادامه داد: ما داریم فرصت را از دست می‌دهیم. اگر نتوانیم بازیکن داخلی بگیریم، ناچار می‌شویم سراغ گزینه‌های خارجی برویم.

وی درباره اینکه مدیر نقل و انتقالات باشگاه استقلال کیست گفت: آقای امیری و نظری استعفا داده‌اند. انصافاً آنها ابتدای فصل تیم خوبی بستند ولی به خاطر مشغله‌های کاری، کنار کشیدند و الان آقای توفیقی مسئول نقل و انتقالات است.

مظلومی در پاسخ به اینکه آیا توفیقی می‌تواند بدون داشتن تجربه در جذب بازیکن موفق عمل کند؟ گفت: اینکه ما فرصت را از دست بدهیم، به باشگاه ضربه می‌زند نه من. تمام رقبای ما خودشان را تقویت کرده‌اند. نیم فصل دوم تمام مسابقات، فینال است و تیم‌ها به راحتی امتیاز نمی‌دهند. در همین نیم فصل اول هم ۱۷ هفته سختی کشیدیم تا در صدر باقی بمانیم. فقط هشت روز دیگر از زمان نقل و انتقالات باقی مانده و باید باشگاه، بازیکنان مورد نظر را جذب کند.

خبرنگاری از سرمربی استقلال پرسید که آیا با توفیقی درباره جذب بازیکنان در ارتباط هست یا خیر. مظلومی در پاسخ به این سؤال گفت: بله من هر روز و هر ساعت و حتی روزی ۱۰ بار با توفیقی در ارتباط هستم و در خصوص با هم صحبت می‌کنیم.

مظلومی در پایان درباره بستری شدن رضا احدی پیشکسوت باشگاه استقلال در بیمارستان، گفت: من نمی‌دانستم وضعیت احدی این‌طور است؛ وگرنه زودتر دست به کار می‌شدم. متاسفانه وقتی پیشکسوتان مریض می‌شوند، آن موقع همه به فکر آنها می‌افتند در حالی که وقتی یک پیشکسوت روی تخت بیمارستان می‌افتد، نیاز به کمک ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز