راه طولانی در پیش داریم

ساری: یووه شانس اصلی قهرمانی است

۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۵:۱۴:۱۲
کد خبر: ۳۵۹۹۴۳
ساری: یووه شانس اصلی قهرمانی است
سرمربی ناپولی با وجود اینکه تیمش در صدر جدول جای دارد اما تاکید کرد یوونتوس شانس نخست قهرمانی است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ناپولی از شکست اینتر نهایت استفاده را برد و با برتری پنج بر یک در زمین فروسینونه، صدرنشین جدید لیگ ایتالیا لقب گرفت.

طبیعی است که مائوریسیو ساری از عملکرد تیمش و صدرنشینی راضی باشد. او در مورد صدرنشینی تیمش گفت: درست است ناپولی در فصل جاری عملکرد خوبی از خود نشان داده است اما باید بگویم یوونتوس همچنان شانس نخست کسب عنوان قهرمانی به شمار می آید. این تیم، چهار فصل پیاپی توانسته جام قهرمانی را بالای سر ببرد و بر این باور هستم که در فصل جاری نیز همه فاکتورهای لازم را برای قهرمانی دارد. حتی زمانی که یوونتوس در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی هم قرار داشت، گفتم این تیم شانس نخست قهرمانی است.

سرمربی ناپولی ادامه داد: برای رسیدن به جام قهرمانی راه طولانی در پیش داریم. بازیکنان خوبی در اختیار داریم و نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا دل هواداران‌مان را شاد کنیم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

ساری درباره عملکردش در ناپولی هم گفت: در ابتدا تصور می‌کردم نمی توانم به همکاری‌ام با ناپولی ادامه دهم و باید به دنبال کناره گیری باشم. به هیچ وجه فکر نمی کردم به جایگاهی که اکنون در آن هستم دست پیدا کنم.

ناپولی با پیروزی که برابر فروسینونه به دست آورد، 41 امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول رده بندی قرار گرفت تا یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار آید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز