کریم بهرامی در گفتگو با برنا:

قوانین و منافع داخلی بر قوانین AFC ارجحیت دارد/ تغییر اساسنامه در حال حاضر ضرورتی ندارد

۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۲۳:۰۲:۰۲
کد خبر: ۳۵۹۹۵۵
قوانین و منافع داخلی بر قوانین AFC ارجحیت دارد/ تغییر اساسنامه در حال حاضر ضرورتی ندارد
رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: هرکسی در جایگاهی که هست سعی می کند کرسی و جایگاه خودش را حفظ کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان قم در خصوص تغییرات اساسنامه فدراسیون فوتبال صحبت کرد.

بهرامی در گفتگو با خبرنگار برنا، در خصوص تصمیمات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد تغییر اساسنامه اظهار داشت: برای من عجیب است در این برهه زمانی که تنش و رفتارها نسبت به تغییر اساسنامه و در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال هستیم هیئت رئیسه تصمیم به تغییر در اساسنامه گرفته است. این کار یا باید یک سال قبل صورت می گرفت یا اینکه بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال و مشخص شدن رئیس این فدراسیون صورت بگیرد.

وی همچنین ادامه داد: اگر تغییرات به نفع فوتبال هم باشد با اتفاقاتی که افتاده و صحبت های ضدو نقیضی که گفته می شود شائبه های زیادی در خصوص چرایی این تغییرات حاصل خواهد شد و ذهن ها را به سویی خواهد برد که نکند دست هایی پشت پرده باشد در خصوص اینکه این زمان را برای تغییرات اساسنامه انتخاب کرده اند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم با اشاره به اینکه آیا به نظر شما قصد هیئت رئیسه از این کار ماندن تیم فعلی برای چهار سال دیگر است، خاطرنشان کرد: قطعا هرکسی در جایگاهی که هست سعی می کند که کرسی و جایگاه خودش را حفظ کند و اگر کسانی دیگر بخواهند وارد بشوند رقابت پیش خواهد آمد.

بهرامی درخصوص یکی از بندهای اساسنامه در خصوص استقلال فدراسیون فوتبال و اینکه هیچ نظارتی بر این مجموعه نباید باشد اظهار داشت: یکسری از قوانین به طور معمول از سمت فدراسیون جهانی به فدراسیون ما ابلاغ می شود و خواستار این هستند که قوانین و بخش نامه ها یکپارچه باشند در کل دنیا، ولی ما باید تابع قوانین و مقررات خودمان باشیم و باید ببینیم که قوانین داخلی ما چطور است. به طور مثال در قوانین جهانی آمدن زن ها در استادیوم منعی ندارد ولی طبق قوانین داخلی ما این کار انجام نمی گیرد. نباید منافع و قوانین AFC را بر منافع و قوانین ملی خود ترجیح بدهیم.

وی در ادامه افزود: نظارت وزارت ورزش یکی از قوانینی است که مستلزم اجرای آن هستیم و زمانی می توانیم استقلال کامل داشته باشیم که تمام هزینه ها را بتوانیم تأمین کنیم و زیرساخت ها را درست کرده باشیم. نظارت باعث می شود که همه چیز در چارچوب خودش باشد و حواشی کمتری گریبانگیر ورزش بشود. در حال حاضر بهترین شکل برای استقلال فدراسیون این است که از شخصیت های فوتبالی برای تصمیم گیری ها استفاده کنیم که منافع فوتبال حفظ شود.

رئیس هیئت فوتبال استان قم در پاسخ به این سوال که به خاطر حمایت آقای کفاشیان در انتخاب هیئت های استان ها، شما نیز از ایشان حمایت خواهید کرد خاطرنشان کرد: آقای کفاشیان در انتخابات مجمع استان ها فقط یک رأی دارند و مجمع استان ها به صورت مستقل عمل می کند و این قضیه تأثیرگذار نیست و این فکر غلطی است که به خاطر یک رأی بخواهیم از تیم فعلی حمایت کنیم.

وی ادامه داد: من به صورت مستقل در انتخابات فدراسیون شرکت می کنم و کاری به نظرهای دیگر ندارم ولی امیدوارم که اکثر رأی هایی که داده می شود شخص اصلح تر را برای 4 سال فدراسیون انتخاب کند. در ارتباطاتی که با استان های دیگر دارم اکثرا همین نظریه را قبول دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز