با حضور محصص؛

آخرین تمرین امیدها قبل از دیدار با سوریه برگزار شد

۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۲۲:۲۱:۲۰
کد خبر: ۳۶۰۰۳۷
آخرین تمرین امیدها قبل از دیدار با سوریه برگزار شد
ملی پوشان فوتبال امید ایران تمرین سبکی را برای رویارویی با تیم سوریه در مرحله انتخابی بازیهای المپیک 2016 در قاره آسیا انجام دادند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در این تمرین که در زمین تمرین شماره 2 مجموعه ورزشی الغرافه برگزار شد، مرتضی محصص رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال و ناظر فنی مسابقات زیر 23 قهرمانی آسیا در تمرین امروز تیم امید حضور یافت و دقایقی را با مجتبی تقوی مربی و محمد مایلی کهن مدیر فنی تیم امید به گفتگو پرداخت.

*بعد از صحبت های خاکپور، بازیکنان با انجام تمرینات مختلف با توپ و تمرینات کششی زیر نظر کن استید مربی بدنساز تیم به گرم کردن پرداختند.

*بخش ابتدایی تمرین امروز به بازی دست رشته اختصاص داشت که با گلزنی همراه بود.

*در بخش بعدی، بازیکنان به دو گروه قرمز و سفید تقسیم شدند و در یک نیمه از زمین به بازی تحت فشار پرداختند. در این بخش خاکپور و طباطبایی مربیان تیم بارها نکات فنی لازم را به بازیکنان گوشزد کردند.

*در بخش پایانی که به تمرین گلزنی اختصاص پاشت، بازیکنان در دو گروه تقسیم شدند و با انجام حرکات ترکیبی و ورود به محوطه شش قدم به سمت دروازه ها ضربه می زدند.

مرحله انتخابی رقابت های فوتبال بازی های المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل از فردا در دوحه قطر آغاز می شود و تیم امید ایران در نخستین گام به مصاف تیم امید سوریه می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز