رییس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال وارد تهران شد

۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۱:۰۳:۳۲
کد خبر: ۳۶۰۲۲۲
رییس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال وارد تهران شد
رییس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال وارد ایران شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رییس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال و یکی از شخصیت های برجسته ورزش جهان امروز وارد تهران شد و در فرودگاه امام خمینی (ره) مورد استقبال مسوولان انجمن بیس بال و سافت بال کشورمان قرار گرفت .

ریکاردو فراچری در این مراسم از سوی علیرضا ادیب رییس انجمن یاد شده و دیگر مسوولان مورد استقبال قرار گرفت.

فراچری که به دعوت رسمی انجمن بیس بال و سافت بال ایران به تهران آمده قرار است بعدازظهر امروز با محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی دیدار و گفتگو کند. ضمن اینکه وی با مسوولان انجمن و خانواده بیس بال و سافت بال نیز دیدار خواهد داشت.

بر اساس این گزارش رییس ایتالیایی فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال فردا با کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک دیدار می کند و سپس در شهرستان کرج از زمین اختصاصی بیس بال بازدید می کند و با مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز دیدار خواهد کرد .

همچنین تماشای بازی نمادین بیس بال در زمین شماره 4 ورزشگاه آزادی تهران از دیگر برنامه های فراچری خواهد بود. ضمن اینکه وی از زمین بیس بال مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان بازدید خواهد کرد.

بر اساس این گزارش وی روز شنبه دیداری با یکی از مقامات ارشد وزارت ورزش و جوانان خواهد داشت و پایان بخش برنامه های اولین سفر رییس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال به ایران مراسم رونمایی از تجهیزات ورزشی اهدا شده از سوی WBSF، دیدار با مسئولان کمیته های استانی و در پایان نشست خبری با نمایندگان رسانه ها خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز