مذاکره مستقیم با بازیکن را تایید نمی‌کنیم

قنبرزاده: فو‌تبا‌ل حر‌فه‌ای جای مسائل احساسی و عاطفی نیست

۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۲:۴۵
کد خبر: ۳۶۰۷۷۲
قنبرزاده: فو‌تبا‌ل حر‌فه‌ای جای مسائل احساسی و عاطفی نیست
مدیر‌عامل باشگاه نفت گفت: از این پس هر باشگاهی با بازیکنان به صورت مستقیم مذاکره کند، از طریق قانون با آنها برخورد می‌کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، منصور قنبرزاده درباره جلسه مجمع عمومی فدراسیون فو‌تبا‌ل و تایید شدن یا نشدن اساسنامه اظها‌ر داشت: امروز این تغییرات را بررسی می کنیم و پس از آن در مورد آن تصمیم گیری می‌کنیم.

وی همچنین درباره رفتن بیرانوند به پر‌سپولیس گفت: از اصحاب رسانه می‌خواهم در این باره قضاوت کنند. اصول حر‌فه‌ای می‌گوید وقتی بازیکنی با یک باشگاه قرارداد دارد، نباید با آن بازیکن مذاکره ای کرد. با بیرانوند قرارداد داریم و ظرف سه روز آینده درباره او تصمیم گیری می‌کنیم. اگر باشگاهی با بازیکن تیم ما مذاکره کند، به صورت حقوقی آن را پیگیری خواهیم کرد. این کارها اخلاقی نیست و من هم نمی‌خواهم نام هیچ کدام از بازیکنان پر‌سپولیس را بیاورم چراکه تمرکز آن بازیکن را بر هم می ریزد.

مدیر‌عامل باشگاه نفت افزود: من هم می‌توانم نام چهار بازیکن را بیاورم ولی این کارها تمرکز بازیکنان را بر هم می ریزد. حاضر هستیم بازیکنمان را معاوضه کنیم ولی مذاکره مستقیم با بازیکن را تایید نمی‌کنیم.

قنبرزاده در پاسخ به سوال خبرنگار برنا که چرا بازیکنی که دلش با باشگاهش نیست را مجبور به حضور در تیمتان می کنید نیز گفت: فو‌تبا‌ل حر‌فه‌ای جای مسائل احساسی و عاطفی نیست. بازیکن با ما قرارداد دارد و باید طبق قرارداد عمل کند. برای مثال شاید مهدی طارمی قرارداد 500 میلیون تومانی با پر‌سپولیس داشته باشد اما اگر وقتی پیشنهاد دو میلیارد تومانی داشته باشد، باید باشگاهش را رها کند؟ همه چیز باید طبق قانون باشد و فو‌تبا‌ل حر‌فه‌ای جای احساسات نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز