حضور در المپیک، رویای من و در واقع هر کسی است

سیچلو: افتخار می‌کنم که دستیار لوزانو هستم/ فرصتی برای اشتباه نیست

۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۳:۳۱:۵۶
کد خبر: ۳۶۱۳۶۴
سیچلو: افتخار می‌کنم که دستیار لوزانو هستم/ فرصتی برای اشتباه نیست
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: اعتقاد دارم که لوزانو می‌تواند ایران را به رویای خود برساند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، خوان مانوئل سیچلو، مربی تیم ملی والیبال ایران در مورد حضور مجدد در ایران صحبت کرد. وی در این باره اظهار داشت: فدراسیون والیبال ایران با من تماس گرفت و از من خواسته شد تا به آنها برای رسیدن به المپیک کمک کنم. حضور در المپیک، رویای من و در واقع هر کسی است. رسیدن به المپیک تمام ذهن مرا به خود مشغول کرده و این دلیل اصلی برای بازگشت من به ایران است. همه ما می‌دانیم که کار سختی پیش رو داریم چون همه تیم‌ها برای گرفتن سهمیه المپیک به مسابقات وارد می‌شوند.

سیچلو در مورد همکاری با رائول لوزانو، سرمربی تیم ملی ایران گفت: من تا کنون با لوزانو کار نکرده‌ام ولی او را تحسین می‌کنم. او مربی بسیار خوب، همشهری و دوست نزدیک ولاسکو است. آنها شبیه هم نیستند ولی من اعتقاد دارم که لوزانو می‌تواند ایران را به رویای خود برساند. من افتخار می‌کنم که دستیار لوزانو هستم چون می‌توانم نکات زیادی از او بیاموزم.

سیچلو در مورد حریفان ایران در مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو تصریح کرد: من به همراه لوزانو در برلین بودیم و بازی‌ها را از نزدیک دیدیم و آنالیز کردیم. ما در مقابل لهستان، فرانسه و ژاپن، مسابقات سختی پیش رو داریم. فرصتی برای اشتباه نیست و ما باید عملکرد قابل قبولی داشته باشیم تا بلیت ریو را به دست آوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز