رقابت های کشتی جام تختی-تهران

عبدولی و حسین خانی به طلا رسیدند

۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۷:۵۱:۰۲
کد خبر: ۳۶۱۴۰۹
عبدولی و حسین خانی به طلا رسیدند
مصطفی حسین‌خانی و سعید عبدولی با پیروزی مقابل حریفان، عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جام تختی را بدست آوردند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در ادامه رقابت‌های فینال کشتی آزاد و فرنگی جام تختی، سعید عبدولی دارنده مدال طلای جهان در فینال وزن ۷۵ کیلوگرم مقابل جمال اسماعیلی به روی تشک رفت و در پایان موفق شد با نتیجه ۱۲ بر ۴ به برتری برسد و گردن آویز طلا را از آن خود کند.

همچنین در دیدار فینال وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد مصطفی حسین‌خانی قهرمان سال ۲۰۱۴ آسیا مقابل کیا چیخلادزه از اوکراین قرار گرفت که در پایان با حساب ۸ بر صفر به برتری دست یافت و صاحب گردن آویز طلا شد.

پیش از این افشین بیابانگرد در وزن ۷۱ کیلوگرم کشتی فرنگی و یونس سرمستی در وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد به عنوان قهرمانی دست یافتند.

در پایان رقابت‌های روز نخست نیز در ۴ وزن برگزار شده کشتی فرنگی، سامان عبدولی در وزن ۵۹ کیلوگرم،مهدی زیدوند در ۶۶ کیلوگرم،مهدی علیاری در ۹۸ کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی در ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلای این رقابت ها دست یافتند و در کشتی آزاد نیز میثم نصیری در وزن ۶۵ کیلوگرم،محمد نادری در ۷۰ کیلوگرم،رضا یزدانی در ۹۷ کیلوگرم و پرویز هادی در ۱۲۵ کیلوگرم به عنوان قهرمانی دست یافتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز