رقابت های کشتی جام تختی-تهران

پایان جام با قهرمانی لشگری و عابدین زاده

۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۸:۳۳:۴۷
کد خبر: ۳۶۱۴۱۹
پایان جام با قهرمانی لشگری و عابدین زاده
در حساس ترین فینال این رقابت ها احسان لشگری در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد به مصاف رضا بیات رفت و به پیروزی رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رقابتهای بین المللی کشتی جام تختی با مشخص شدن قهرمانان 4 وزن دوم آزاد و فرنگی به پایان رسید.

رقابتهای چهار وزن پایانی کشتی آزاد و فرنگی جام تختی در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران در حضور حدود 4 هزار تماشاگر برگزار شد که در وزن 80 کیلوگرم کشتی فرنگی رافیک مانوکیان از ارمنستان با نتیجه 4 بر 4 مهدی فلاح را برد و به مدال طلا رسید.

در ادامه این رقابت ها و در وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد، بهنام احسان پور ملی پوش ایران در مسابقات جهانی 2015 موفق شد مهران شیخی را 3 بر یک شکست دهد و بر سکوی نخست این رقابت ها بایستد.

در فینال وزن ۸۵ کیلوگرم کشتی فرنگی نیز داود عابدین زاده مقابل داود اخباری با نتیجه ۲ بر یک از سد داود اخباری گذشت و مدال طلای جام تختی را از آن خود کرد.

اما در حساس ترین فینال این رقابت ها احسان لشگری دارنده مدال برنز المپیک لندن در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد به مصاف رضا بیات رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری رسید و مدال طلا را از آن خود کرد.

در پایان رقابت‌های روز نخست نیز در ۴ وزن برگزار شده کشتی فرنگی، سامان عبدولی در وزن ۵۹ کیلوگرم،مهدی زیدوند در ۶۶ کیلوگرم،مهدی علیاری در ۹۸ کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی در ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلای این رقابت ها دست یافتند و در کشتی آزاد نیز میثم نصیری در وزن ۶۵ کیلوگرم،محمد نادری در ۷۰ کیلوگرم،رضا یزدانی در ۹۷ کیلوگرم و پرویز هادی در ۱۲۵ کیلوگرم به عنوان قهرمانی دست یافتند.دو مدال طلای کشتی پهلوانی در اوزان ۷۰ و ۹۰+ کیلوگرم نیز به محمد نادری و احمد میرزاپور رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز