تور جهانی کیش؛

رکورد شکنی ایران و قزاقستان در ثبت نام

۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۰:۴۰:۲۹
کد خبر: ۳۶۱۶۰۱
ایران و قزاقستان با ثبت نام هفت تیم برای حضور در تور جهانی والیبال ساحلی کیش، رکورد تعداد تیم های ثبت نام شده را به نام خود ثبت کردند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، جمهوری اسلامی ایران از 25 تا 30 بهمن ماه برای نخستین بار میزبان تور جهانی والیبال ساحلی است که این رقابت ها به میزبانی کیش برگزار خواهد شد.

ثبت نام برای حضور در این رقابت ها از 30 آذرماه آغاز شده است و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

در 27 روز گذشته 65 تیم از 23 کشور جهان برای حضور در تور جهانی والیبال ساحلی کیش ثبت نام کردند که ایران و قزاقستان با هفت تیم ثبت نامی رکورد تعداد ثبت نام را به نام خود زدند.

ایتالیا با 6 تیم، لهستان، نروژ و اتریش با 5 تیم نیز در جایگاه های دوم و سوم تعداد تیم های ثبت نام شده یک کشور قرار دارند.

احتمال ثبت نام یک تیم دیگر ایران در مدت باقی مانده از زمان ثبت نام وجود دارد و اسامی بازیکنان تیم های ثبت نام شده ایران به قرار زیر است:

-  بهمن سالمی – رحمان رئوفی

-  صابر هوشمند – عباس پورعسگری

-  عبدالحامد میرزاعلی و ابراهیم سن سبیلی

-  امیر شوشتری زاده – شهرام قاسم خواه

-  بهنام توکلی – آرش وکیلی

-  بهمن قلی پور – رضا نایینی

-  پرویز فرخی – آق محمد سلاق

تور جهانی والیبال ساحلی کیش در دو جدول مقدماتی و اصلی بر اساس رنکینگ جهانی تیم ها برگزار می شود که رقابت های جدول مقدماتی با حضور 32 تیم پیگیری خواهد شد تا هشت تیم به جدول اصلی صعود کنند.

در جدول اصلی نیز رقابت ها با حضور  24 تیم به اضافه هشت تیم صعود کننده از جدول مقدماتی (جمعا 32 تیم) برگزار می شود.

با توجه به استقبال بیش از 60 تیم از کشورهای جهان در این رقابت ها، رنگینگ تیم ها مبنای حضورشان در جدول اصلی و مقدماتی خواهد بود.

حضور تیم های ملی والیبال الف (بهمن سالمی و رحمان رئوفی) و ب (صابر هوشمند و عباس پورعسگری) ایران نیز در جدول اصلی این رقابت ها قطعی است.

فهرست 62 تیم ثبت نام کرده در تور جهانی کیش تا صبح امروز (شنبه) به قرار زیر است:

ایران (7 تیم)، قزاقستان (7 تیم)، ایتالیا (۶تیم)، اتریش (۵تیم)، لهستان (۵تیم)، نروژ (5 تیم)، کانادا (4 تیم)، آلمان (۳تیم)، ترکیه (۳تیم)، چین (۳تیم)، جمهوری چک (۲تیم)، قطر (دوتیم)، روسیه (دو تیم)، آمریکا (دو تیم)، استرالیا، مکزیک، بلژیک، انگلستان، فرانسه، لتونی، سوئیس، استونی و ونزوئلا هرکدام یک تیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز