مقابل چشمان خانواده‌ام به من فحاشی می‌کردند

قهرمانی: حسن‌زاده باید پاسخگو باشد

۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۴:۵۳:۵۱
کد خبر: ۳۶۱۸۰۷
قهرمانی: حسن‌زاده باید پاسخگو باشد
داور بازنشسته فوتبال ایران گفت: سعی کردم در بیرون زمین مردم‌دار باشم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، داور بازنشسته فوتبال ایران از حسن‌زاده، رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درخواست کرد به صورت حضوری در یک برنامه تلویزیونی نسبت به علامت سوال‌های ایجاد شده پاسخگو باشد.

محسن قهرمانی در حاشیه مراسم تقدیر از برترین داوران نیم فصل لیگ برتر اظهار داشت: از تمام کسانی که در این مراسم من را مورد لطف قرار دادند تشکر می‌کنم. فکر می‌کردند قهرمانی در درون مستطیل سبز چهره‌ای غضبناک دارد اما سعی کردم در بیرون زمین مردم‌دار باشم و دوستی خود را با دوستانم تقویت کنم.

وی درباره حل نشدن علامت‌های سوال ایجاد شده در مورد قضاوت او در اصفهان گفت: هنوز علامت سوالی در این زمینه چشمک می‌زند. از حسن‌زاده می‌خواهم بیاید و در این رابطه توضیح بدهد. علاوه بر این آن‌ها هیچ نامه‌ای دال بر محرومیت به من ابلاغ یا اعلام نکردند. من به جامعه داوری بازگشتم تا بسیاری از مطالب را اثبات کنم. آن زمان تنها یک علامت سوال وجود داشت اما اکنون یک علامت سوال دیگر ایجاد شده که می‌گوید مشکل قهرمانی چه بود که او را محروم کردید اما دوباره بازگشت.

داور بازنشسته فوتبال ایران با اشاره به اینکه طی دوران قضاوت در 14 سال گذشته حتی یک مسافرت با خانواده‌اش نرفته است گفت: می ترسیدم اگر با خانواده‌ام به جایی بروم بگویند که در فلان شهر آشنا دارد. 6 ماه اول پس از اتفاقات رخ داده برایم خیلی سخت بود. حتی جرات بیرون آمدن نداشتم. به چشمان زن و بچه‌ام نگاه می‌کردند و به من فحش می‌دادند اما خدا را شکر در حال حاضر شرایط خوب است. مردم ما به شدت مردمی فهیم و دارای درک هستند و خوبی‌ها را از بدی‌ها تشخیص می‌دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز