برای جذب بازیکن هنوز تصمیم نگرفته‌ام

هیدینک: نمی‌توانم حقیقت را انکار کنم/ گل تری آفساید بود

۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۰۹:۵۷:۰۴
کد خبر: ۳۶۲۰۷۷
هیدینک: نمی‌توانم حقیقت را انکار کنم/ گل تری آفساید بود
سرمربی چلسی اعتراف کرد گل کاپیتان تیمش در دقایق پایانی دیدار برابر اورتون در شرایط آفساید به ثمر رسیده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس، چلسی در استمفوردبریج میزبان اورتون بود که این دیدار با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

تا دقایق آخر این بازی، اورتون با نتیجه سه بر دو از حریفش پیش بود اما چلسی در دقیقه 98 وقت‌های اضافه دیدار، گلی را به ثمر رساند که کاملا نادرست بود و در شرایط آفساید به ثمر رسید اما داور آن را درست اعلام کرد.

گاس هیدینک در نشست خبری بعد از بازی گفت: نمی توانم حقیقت را انکار کنم. جان تری در آفساید بود و گلی که او به ثمر رساند درست نبود. به هر حال امکان اشتباهات داوری هم وجود دارد و نمی توان چنین مسائلی را انکار کرد.

سرمربی هلندی چلسی ادامه داد: بسیار خوشحالم که در این دیدار بازنده نبودیم. تری بار دیگر ثابت کرد چه بازیکن خوب و تاثیرگذاری برای چلسی است. بازی سختی بود و اورتون هم بسیار خوب کار کرد. این تیم در آستانه کسب سه امتیاز بود اما بخت با ما یار بود که توانستیم گل تساوی را در دقایق پایانی به ثمر برسانیم.

هیدینک در پایان سخنانش درباره این سوال که آیا تیمش در پنجره نقل و انتقال‌های زمستانی بازیکن جذب خواهد کرد نیز گفت: باید ببینیم چه اتفاقاتی در پیش است. هنوز به جمع بندی لازم نرسیدیم. باید همه جوانب را در نظر گرفت.

چلسی با این تساوی موقتا به رده چهاردهم جدول رده بندی صعود کرد.

نظر شما