دلیل لغو اردوی تدارکاتی تیم راه آهن در کیش!

۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۱۰:۱۲:۳۱
کد خبر: ۳۶۲۵۰۱
دلیل لغو اردوی تدارکاتی تیم راه آهن در کیش!
اردوی تدارکاتی تیم راه آهن یزدان در جزیره کیش لغو شد.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ دلیل لغو این اردو پیدا نکردن زمین تمرینی در کیش بوده است و هیات فوتبال این شهر خطاب به باشگاه راه آهن گفته است چند تیم در کیش اردو زده اند و این هیات نمی تواند زمین تمرینی در اختیار تیم بگذارد. تیم راه آهن که از قبل بلیط سفر تهیه کرده بود برای جابجایی بلیت ها مجبور به پرداخت 15 مییلیون تومان غرامت شده است و حال در روزهای پایانی هفته جاری تنها برای تفریح به کیش می رود.

هر گاه تیم های باشگاهی برای برپایی اردوی تدارکاتی به خارج از کشور به خصوص امارات و ترکیه سفر می کنند انتقاد می شود چرا خروج ارز و چرا اردوی خارجی غافل از اینکه در داخل امکانات کافی و وافی برای تیم ها وجود ندارد که این یکی از نمونه هاست.

کیش به عنوان یک از مناطق گرمسیر در تعطیلات زمستانی تنها یک استادیوم دارد با یک زمین تمرین که به دلیل هجوم تیم ها کیفیت زمین چمن آن هم در تعطیلات زمستانی خراب می شود. متاسفانه در ایران کمپ تمرینی مجهزی  برای برپایی اردوی تدارکاتی وجود ندارد در حالی که در همسایگی امان و در ترکیه ده ها کمپ تمرینی ساخته شده است و در زمستان ده ها تیم از اقصی نقاط جهان را پذیرا است.

نظر شما