هفتم بهمن آغاز دور برگشت لیگ دسته یک والیبال بانوان

۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۵:۵۵
کد خبر: ۳۶۲۵۴۵
دور برگشت لیگ دسته والیبال یک بانوان از هفتم بهمن ماه در دو منطقه آغاز می شود و به مدت سه روز پیگیری خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک بانوان یادوارده 200 شهید والیبالیست از روز چهارشنبه هفتم بهمن ماه در شهرهای قم و صومعه سرا آغاز می شود.

این رقابت ها به مدت سه روز (7 تا 9 بهمن ماه) در دو گروه زیر پیگیری می شود و در پایان دور رفت از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی صعود می کنند:

گروه یک: سفیر گیلان، المان استرآباد، نفت امیدیه و آریا صنعت خان پور

گروه دوم: پیشتاز صنعت پارس (بلفا فارس)، کات شاهرود، آکادمی والیبال بیجار و مجتمع کود شیمیایی ایرانیان قم

ورود تیم های شرکت کننده در این رقابت ها از سه شنبه ششم بهمن ماه است و هر تیم می تواند از 14 بازیکن که حتما دو نفر آنان لیبرو باشند، استفاده کند.

هزینه ثبت نام برای تیم های شرکت کننده 40 میلیون ریال است که شامل مزایایی دیگری همچون اسکان، تغذیه و رفت و آمد می شود، اگر تیمی مایل به استفاده از این امکانات نباشد، هزینه ثبت نام 10 میلیون ریال خواهد بود.

گواهی تحصیلی عکسدار با مهر دبیرستان، اصل وکپی کارت ملی، اصل وکپی شناسنامه عکسدار، اصل و کپی کارت بیمه ورزشی و اصل وکپی کارت مربیگری برای کادر فنی از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در این رقابت ها است.

دور رفت این رقابت ها از 13 تا 15 آذرماه به میزبان گرگان و شاهرود برگزار شد که در گروه یک تیم های سفیر گیلان، آریا صنعت خان پور، المان استرآباد و نفت امیدیه در رتبه های اول تا چهارم قرار گرفتند.

در گروه دوم نیز مجتمع کود شیمیایی ایرانیان قم، پیشتاز صنعت پارس (بلفا فارس)، کات شاهرود و آکادمی والیبال بیجار به ترتیب رتبه های اول تا چهارم دور رفت را به دست آوردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز