تلفیقی از بازیکنان جدید و با تجربه را در اختیار داریم

برمک: ملی‌پوشان در بازی‌های دوستانه محک می‌خورند

۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۱:۴۲:۰۸
کد خبر: ۳۶۲۹۴۸
برمک: ملی‌پوشان در بازی‌های دوستانه محک می‌خورند
مربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: در بازی های دوستانه اجرای برنامه‌های فنی از مهمترین اهداف کادر تیم ملی جوانان است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کوروش برمک، مربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: اردوی تیم ملی زیر 19 سال پسران به مدت 4 روز در کمپ تیم های ملی پیگیری شد و بازیکنان در این اردو یک دیدار دوستانه با تیم تهران مبدل(تیم فوتبال بزرگسالان لیگ دسته سوم)برگزار کردند که نتیجه این دیدار 5 بر صفر به سود تیم ملی جوانان بود. در واقع هدف ما از برگزاری بازیهای دوستانه علاوه بر محک خوردن بازیکنان، اجرای برنامه های فنی که توسط سرمربی و کادر تیم به ملی پوشان گوشزد می شود، است.

وی در ادامه بیان کرد: در مدت زمان تمرینات تیم، بازیکنان بیشتر تمرکزشان بر روی ضربات ایستگاهی، فعالیتهای اختصاصی در دفاع، ترکیبات حمله و در نهایت تاکتیک اصلی که از سوی سرمربی تیم ملی اعلام می شود، بوده و خوشبختانه در دیدار دوستانه ای که برگزار شد هر 5 گل از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسید و این نشان می دهد که اجرای تمرینات تا چه حدی بر عملکرد بازیکنان موثر و مفید بوده است.
 
وی در پایان گفت: با توجه به اینکه بازیکنان جدیدی را به اردوی تیم ملی جوانان دعوت کرده ایم؛ تلفیقی از بازیکنان جدید و با تجربه را در اختیار داریم و در تورنمنت ترکیه بدون شک با رقابت پرداختن با حریفان خود، می توانیم عملکرد و شرایط فنی شان را به طور کامل ارزیابی کنیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز