قابلیت تقابل با تیم‌های قدرتمند را هم داریم

استیلی: باید ۴۰ درصد پیشرفت کنیم/ اولادی و یک مهاجم سوئدی به تیم اضافه می‌شوند

۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۸:۰۴:۲۴
کد خبر: ۳۶۳۱۵۷
استیلی: باید ۴۰ درصد پیشرفت کنیم/  اولادی و یک مهاجم سوئدی به تیم اضافه می‌شوند
سرمربی ملوان گفت: از شاگردانم راضی ام.

به گزارش سرویس ورزشی برنا ملوان در یک بازی دوستانه با نتیجه 3-2 برابر تراکتورسازی شکست خورد.

حمید استیلی پس از شکست تیمش در دیدار دوستانه مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: بازی خیلی خوبی را مقابل تراکتورسازی به نمایش گذاشتیم. شاگردانم در این بازی خوب بودند. از همه بازیکنانم حتی دروازه‌بان‌ها استفاده کردم. نشان دادیم که قابلیت تقابل با تیم‌های قدرتمند را هم داریم. شرایط برای تیم ما در آینده بهتر هم خواهد شد.

او اضافه کرد: در این بازی چند موقعیت خوب داشتیم و فقط دو گل به ثمر رساندیم و در مقابل روی اشتباهات فردی بازیکنانم دو گل را دریافت کردیم. از روند رو به رشد بازیکنان راضی هستم. اگر بتوانیم تا آغاز لیگ دو بازی دوستانه دیگر هم انجام دهیم، شرایط بهتر هم می‌شود. اردوی خیلی خوبی را در کیش داشتیم و با دو تیم استقلال خوزستان و تراکتورسازی بازی کردیم.

سرمربی ملوان با بیان اینکه هنوز هم جا برای پیشرفت دارند، افزود: باید تا 40 درصد دیگر پیشرفت کنیم تا در نیم فصل دوم عملکرد خوبی داشته باشیم و با بازی‌های خود دل هواداران ملوان را شاد کنیم.

او در ادامه از حضور مهرداد اولادی و یک مهاجم سوئدی در تیمش خبر داد و گفت: پیش از این بازیکنان هم رمضانی، نورمحمدی و ستاری به تیممان اضافه شدند و با همین بازیکنان می توانیم موفق شویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز