تور جهانی والیبال کیش؛

سرمربی برزیلی برای ساحلی بازان ایران

۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۱:۱۳
کد خبر: ۳۶۳۴۱۸
دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال از جذب سرمربی برزیلی برای هدایت تیم های ملی ایران در تور جهانی کیش خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کسری غفوری دبیر سازمان والیبال ساحلی از حضور یک مربی برزیلی برای هدایت تیم های ملی والیبال ساحلی در مسابقات تور جهانی کیش خبر داد و افزود: «جوآاو لوسیانو سیمائو باربوسا» ملقب به کیودی که سابقه هدایت تیم های ملی والیبال ساحلی نروژ، آذربایجان، گرجستان، سوئد، دانمارک و نیوزلند و برزیل را در پرونده کاری خود دارد، هفته آینده جهت هدایت تیم های ملی والیبال ساحلی وارد کشور می شود.

وی افزود: این مربی چهل ساله که به سه زبان انگلیسی، پرتغالی و اسپانیایی تسلط دارد و افتخاراتی چون مقام سوم تور جهانی در 2006 تایلند، مقام دوم تورجهانی در 2007 چین، مقام دوم تورجهانی در 2008 نروژ، مقام سوم تورجهانی در 2009 چین، مقام دوم و سوم تورهای جهانی CVB در سال 2012 و 2013 را در پرونده کاری مربیگری خود داراست.

غفوری گفت: ما با کیودی تقریبا به توافق رسیدیم و احتمالا هفته آینده به ایران خواهد آمد و پس از توافق نهایی و امضای قرارداد همکاری، کار خود را آغاز می کند. بر این اساس تمرینات تیم های ملی والیبال ساحلی کشورمان که از با هدایت این مربی برزیلی برگزار می شود و دو مربی ایرانی نیز با وی همکاری خواهند کرد تا بتوانیم با توجه به میزبانی کشورمان در تورجهانی کیش نمایش قابل قبولی در این رقابت ها داشته باشیم.

دبیر سازمان ساحلی افزود: با توجه به افق های والیبال ساحلی ایران تمام تلاش خود را برای ارتقای سطح تیم های ملی و نمایش خوب در تورجهانی کیش خواهیم کرد تا در آینده ای نزدیک بتوانیم شاهد المپیکی شدن این رشته ورزشی نیز باشیم.

برای حضور شایسته تیم های ملی ساحلی ایران در تور جهانی که از 25 تا 30 بهمن ماه در جزیره کیش برگزار می شود، با یک مربی برزیلی برای هدایت تیم های ایران به توافق رسیدیم.

جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار از 25 تا 30 بهمن ماه سال جاری میزبان تور جهانی والیبال ساحلی در جزیره کیش خواهد بود که برای حضور در این رقابت ها 67 تیم از 23 کشور جهان ثبت نام کردند.

8 تیم نیز از ایران برای حضور در این رقابت ها ثبت نام کردند که حضور دو تیم ملی الف و ب در جدول اصلی رقابت ها قطعی است، اما هنوز فدراسیون جهانی برای سایر تیم های ثبت نام کرده تصمیم گیری نکرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز