لیگ برتر والیبال؛

صعود دو پله‌ای ثامن الحجج

۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۰:۱۴:۰۷
کد خبر: ۳۶۳۶۲۱
صعود دو پله‌ای ثامن الحجج
تیم والیبال ثامن الحجج خراسان با شکست متین ورامین صعود دو پله ای در جدول لیگ برتر را تجربه کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم های ثامن الحجج خراسان و متین صالحین ورامین در یکی از دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر والیبال در سالن مهران مشهد به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان جبار قوچان نژاد سرمربی ثامن که در رتبه ششم جدول قرار داشتند با شکست سه بر یک متین به دهمین برد خود دست یافتند و با 31 امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفتند تا دو تیم متین و شهرداری تبریز که 9 برد دارند، بعد از این تیم قرار گیرند.

تیم متین صالحین ورامین در ست سوم 25 بر 19 به پیروزی رسید اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 17 و 25 بر 20 مغلوب ثامن الحجج خراسان شد.

ثامن این دیدار را با ترکیب امیرحسینی، سعید مصطفی وند، مجتبی یوسفی، امین علوی، میلان راسیچ و چاچیچ آغاز کرد.

محمد ترکاشوند نیز از ترکیب مصطفی شریفات، حسام بخششی، بهرام قره قشلاقی، رحمان داوودی، پرویز پزشکی و شاهین مفیدی در مقابل شاگردان جبار قوچان نژاد در تیم ثامن استفاده کرد.

ابراهیم فیروزی، مهدی میرزایی و حسین پورکاشیان به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند.

این دیدار 111 دقیقه طول کشید و یک هزار و 300 تماشاگر در سالن مهران مشهد داشت. داور نخست این دیدار سه کارت زرد و قرمز نشان داد که رحمان داووی بازیکن متین کارت زرد و داود آهنگری مربی متین کارت قرمز دریافت کردند.

همچنین ادریس دانشفر بازیکن تیم ثامن کارت زرد از داور مسابقه دریافت کرد که هر سه کارت ارائه شده برای اعتراض به داوری بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز