هامبورگ ۱-۲ بایرن مونیخ؛

پیروزی باواریایی‌ها در بندر

۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۱۰:۴۷:۴۳
کد خبر: ۳۶۴۳۸۲
پیروزی باواریایی‌ها در بندر
بایرن مونیخ دور برگشت بوندسلیگا را با برتری دو بر یک برابر هامبورگ آغاز کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته هجدهم رقابت های بوندسلیگا که اولین هفته از دور برگشت این رقابت ها محسوب می‌شود با برگزاری یک دیدار در شمال آلمان و در ورزشگاه فولکس پارک اشتادیون آغاز شد که در آن هامبورگ که در دیدار رفت این فصل برابر بایرن مونیخ متحمل شکست سنگین شده بود، برای جبران آن به مصاف شاگردان گواردیولا رفت.

اولین گل بازی را لواندوفسکی در دقیقه 34 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. رنه ادلر روی پای توماس مولر تکل خشنی رفت که منجر به اعلام پنالتی و کارت زرد برای این دروازه‌بان گردید که لواندوفسکی نیز آن را به گل تبدیل کرد تا نیمه نخست این بازی با برتری یک بر صفر بایرن مونیخ به پایان برسد.

در نیمه دوم یک اشتباه در زمین بایرن مونیخ باعث شد تا آلونسو به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کند ولی در ادامه باز هم روبرت لواندوفسکی بهترین گلزن این فصل بایرن بود که گلزنی کرد و هفدهمین گل فصل خود را به ثمر رساند.

در ادامه دقایقی بعد بایرن مونیخ صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و داوید آلابا روی این ضربه تیرک دروازه هامبورگ را لرزاند تا نتواند سومین گل تیمش را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری 2 بر یک بایرن مونیخ به پایان برسد تا لواندوفسکی این تیم را یک گام دیگر به تکرار قهرمانی در بوندسلیگا نزدیک تر کند.

نظر شما