همدلی و همکاری بین تمام اعضا وجود دارد

رحیمی: از برنامه‌های کمیته عقب نیستیم/ کارم را به عنوان یک وظیفه سازمانی می‌دانم

۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۱۴:۰۲:۰۱
کد خبر: ۳۶۴۵۳۸
سرپرست کاروان ایران در المپیک ریو گفت: از آنجا که در رشته تیمی سهمیه‌ای نگرفته‌ایم کارت‌های ما بسیار محدود است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، اصغر رحیمی سرپرست کاروان ایران در المپیک ریو، پس از این که به عنوان سرپرست کاروان اعزامی ایران به المپیک ریو انتخاب شد، دراین خصوص صحبت کرد. وی در این باره اظهار داشت: من به عنوان سرپرست، معاون یا عضو کادر سرپرستی که باشم موضوع اعزام را یک موضوع ملی می‌بینم و وظیفه خود می بینم که در هر مسئولیتی که هستم و کاری که به من سپرده شده را به نحو احسن انجام دهم.

او ا‌دا‌مه‌ داد: از سال 2005 که در کاروان‌های اعزامی ایران به باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی، المپیک، ساحلی و رزمی مسئولیت داشتم سعی کردم به نحو احسن کار انجام دهم و الان هم که یک مسئولیت کلی به من سپرده شده تلاش می‌کنم کاری انجام دهم که کاروان به سلامت به المپیک ریو برود و برگردد و نتایج خوبی بگیرد. هر چند که موضوع نتایج به عملکرد فدراسیون‌ها و دستگاه‌های ورزشی بر می‌گردد.

رحیمی همچنین گفت: از اعتماد اعضای هیات اجرایی تشکر می‌کنم. من کارم را به عنوان یک وظیفه سازمانی می دانم. اگر هم آقای شهنازی انتخاب شده بود، هیچ فرقی نمی‌کرد و خودم را متعهد می دانستم که در کنار او انجام وظیفه کنم تا کاروان ایران در المپیک ریو سربلند باشد. امیدوارم با همدلی و همکاری که بین فدراسیون‌های اعزامی و کادر سرپرستی کاروان در ریو به وجود می‌آید و با همکاری خوب و درک متقابل، موفقیت قبلی برای کاروان را رقم بزنیم.

سرپرست کاروان ایران در المپیک ریو در پاسخ به این پرسش که اولین سفر او به عنوان سرپرست چه زمانی خواهد بود؟ گفت: ما الان نسبت به کارهای انجام و پیش‌بینی شده، اصلا عقب نیستیم. با همکاری شهنازی، بخش بین‌الملل کمیته ملی المپیک و نظارت کیومرث هاشمی تمام کارهایی که باید انجام شود را انجام داده‌ایم و از هیچ کاری عقب نیستیم. ما دو جلسه جهانی در برزیل و یک جلسه منطقه‌ای در ازبکستان داشتیم. بنا‌بر‌این تا خرداد ماه که جلسه ثبت‌نا‌م مقدماتی کاروان است، برنامه‌ عقب مانده نداریم.

او ا‌دا‌مه‌ داد: پس از آن با توجه به حساسیتی که هاشمی و شهنازی نسبت به اعزام کاروان دارند، ستادی که خواست اعزام کاروان است را تشکیل می‌دهیم. این گروه شامل بخش خبری، پزشکی، امنیت، اسکان و حمل و نقل است. من به زودی برنامه خود را برای المپیک ریو به هیات اجرایی خواهم داد و تیم همکارانم را معرفی می‌کنم تا به صورت منظم کار را پیش ببرند و کار مانده‌ای وجود نداشته باشد. همچنین گزارش‌هایی را به ریاست، دبیر کل و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک می‌دهم تا چالش‌های احتمالی پیش‌رو را با همکاری و هماهنگی دوستان برطرف کنیم تا کاروان ایران بدون مشکل به المپیک برود.

رحیمی درباره تیم همکاران خود در کادر سرپرستی کاروان ایران نیز، تصریح کرد: کاروان‌هایی که تعداد ورزشکاران آنها زیر 100 باشد و به احتمال زیاد هم تعداد نفرات ما هم زیر 100 خواهد بود حتما یک معاون خواهند داشت به اضافه دو تا سه نفر در کادر سرپرستی. ما محدودیت کارت داریم. از آنجا که در رشته تیمی هم سهمیه‌ای نگرفته‌ایم کارت‌های ما بسیار محدود است.

رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی در پاسخ به این پرسش که از چه زمانی کار خود را به عنوان سرپرست آغاز خواهد کرد، گفت: حداکثر از ماه آینده کارمان را شروع خواهیم کرد و موضوعات قبل، حین و بعد از اعزام را پیگیری خواهیم کرد. ما این ستاد را بعد از بازی‌های المپیک هم خواهیم داشت و پس از بازی‌ها گزارشات جمع بندی را ارائه می‌کنیم تا نقاط ضعف و قوت خود را برای گروه‌های بعدی داشته باشیم. از آنجایی که فاصله کمی پس از المپیک، بازی‌های ساحلی آسیا برگزار می‌شود در آن بخش نیز فعالیت می‌کنیم و وظیفه خود می دانیم که به شهنازی کمک کنیم. به‌ هر‌ حال در بازی‌های ساحلی نتایج خوبی داشته ایم و برای این دوره هم مصوب شده 18 رشته اعزام شوند.

او در پاسخ به این سوال که چند فدراسیون هنوز ناظر المپیکی ندارند، بنا‌بر‌این چه زمانی انتخاب می‌شوند؟ بیا‌ن‌ کرد: به زودی مشخص می‌شوند ضمن اینکه ناظران فدراسیون‌های اصلی مشخص شده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز