سیما عروجی مربی تیم ملی آبهای آرام بانوان:

با اهداف بلندمدت اردوها را آغاز کردیم

۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۱۵:۳۱:۰۰
کد خبر: ۳۶۴۵۹۹
تیم ملی آب‌های آرام بانوان پس از مسابقات قهرمانی آسیا، از اول بهمن دور جدید تمرینات خود را با حضور 27 قایقران آغاز کرده است

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی آبهای آرام بانوان پس از مسابقات قهرمانی آسیا، از اول بهمن ماه دور جدید تمرینات خود را با حضور 27 قایقران آغاز کرده است. این اردوها در وهله اول با هدف مسابقات قهرمانی جوانان و زیر 23 سال جهان و در مراحل بعد با نگاه بلندمدت با هدف مسابقات قهرمانی آسیای 2017 و بازیهای آسیایی آتی تشکیل شده است.

مربی تیم ملی آبهای آرام بانوان با اشاره به انتخاب بهترین نفرات مسابقات قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی بیان کرد: پس از انجام مسابقات قهرمانی کشور در اوایل آذرماه تصمیم بر آن شد تا بهترین نفرات با دید حداکثری جهت حضور در اردوی تیم ملی در بخش کایاک و کانو و رده های سنی جوانان و بزرگسالان به اردو دعوت شوند.

سیما عروجی اضافه کرد: این نفرات 2 مرحله در اردو حاضر خواهند بود و در این مدت تست های گوناگونی انجام خواهیم داد. ضمن اینکه اواخر اسفندماه یک تست انتخابی داریم تا دیگر نفراتی که در استان ها فعالیت می کنند نیز ارزیابی شوند و از ابتدای سال آینده اردوها با بهترین نفرات ادامه پیدا خواهد کرد.

وی در خصوص تعداد نفراتی که در اردو باقی می مانند تصریح کرد: تعداد خاصی مدنظر نیست و بستگی به رکوردها و شرایط در بخش کایاک و کانو و رده سنی جوانان و بزرگسالان بهترین نفرات در اردو باقی خواهند ماند.

عروجی با اشاره به آغاز روند تمرینات بلندمدت تیم ملی آبهای آرام بانوان بیان کرد: خوشبختانه مسئولان فدراسیون تصمیم گرفتند اردوهای بانوان با اهداف بلندمدت شکل بگیرد و بتوانیم در سال های آینده پشتوانه خوبی برای تیم ملی داشته باشیم.

وی ادامه داد: با این دید علاوه بر حضور بهترین نفرات در اردوهای ملی، پشتوانه خوبی در پایگاه ها خواهیم داشت و بچه هایی که در اردوی تیم ملی نیستند در اردوهای خود تمرینات منظم خواهند داشت و آمادگی خود را حفظ می کنند و با انجام تست های دوره ای شرایط حضورشان در تیم ملی فراهم خواهد شد.

عروجی در خصوص فعالیت پایگاه های قهرمانی آبهای آرام بانوان گفت: خوشبختانه از سال گذشته که کار پایگاه ها آغاز شد، استان ها همکاری خوبی داشتند. اکنون هم اگر رکوردها را مقایسه کنیم، نقش مثبت تمرینات را شاهد هستیم چراکه نفراتی که در پایگاه ها تمرین داشتند از سطح بسیار خوبی برخوردار هستند.

نظر شما