لیگ برتر والیبال؛

پیروزی آسان پیکان

۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۲۲:۳۹:۰۰
کد خبر: ۳۶۴۶۶۰
پیروزی آسان پیکان
تیم والیبال پیکان تهران در دیدار با گوهر کویر زاهدان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر به پیروزی دست یافت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رقابت تیم های پیکان تهران و گوهر کویر زاهدان از ساعت 15 و 30 امروز (شنبه) در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر در باشگاه ایران خودرو برگزار شد.

شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 13، 25 بر 19 و 25 بر 23 به پیروزی دست یافتند تا شانزدهمین برد خود را به دست آورند. این مسابقه 65 دقیقه طول کشید و 100 تماشاگر داشت.

تیم پیکان با کسب سه امتیاز این مسابقه، 45 امتیازی شد و در رتبه دوم جدول باقی ماند تا از نظر تعداد برد با بانک سرمایه صدرنشین (16 برد) یکسان شود، اما دو امتیاز کمتر از این تیم داشته باشد.

تیم گوهر کویر زاهدان که روز گذشته برابر متین مغلوب شده بود، با این ناکامی تعداد شکست هایش به عدد 20 رسید تا همچنان با منفی دو امتیاز در انتهای  جدول این رقابت ها قرار داشته باشد.

وحید پورکاشیان، محمدرضا کاویانی و علی یاوری به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند.

هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال چهارشنبه این هفته با پنج دیدار در شهرهای تهران، تبریز، ورامین، ارومیه و بندرعباس پیگیری خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز