بازی تدارکاتی با حریفان قوی‌تر مورد پسند کادر فنی نبود

افتخاری: تمام وقتمان را برای آمادگی تیم گذاشته‌ایم/ در مقابل تیم‌های بزرگ نتایج خوبی گرفته‌ایم

۱۳۹۴/۱۱/۰۴ - ۱۱:۱۰:۳۰
کد خبر: ۳۶۴۸۶۰
افتخاری: تمام وقتمان را برای آمادگی تیم گذاشته‌ایم/ در مقابل تیم‌های بزرگ نتایج خوبی گرفته‌ایم
رئیس کمیته فوتسال گفت: ما در سال آینده مسابقات زیادی در بخش‌های پایه داریم و باید امکانات لازم را فراهم کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رضا افتخاری، رئیس کمیته فوتسال در مورد اینکه تیم ملی فوتسال در شرایطی عازم مسابقات جام ملت‌های آسیا می‌شود که تعهدات لازم اندیشیده نشده است صحبت کرد.

وی در این باره اظهار داشت: اتفاقا برعکس تمهیدات لازم را اندیشیدیم. همین حالا قرار است لباس اعضای تیم تحویل گرفته شود و در اختیارشان قرار بگیرد. ما یک نشستی هم با کادر فنی داریم تا شرایط لازم را فراهم کنیم. همچنین تیم فردا عازم مشهد می‌شود تا اردویی یک‌هفته‌ای برگزار کنیم و دو بازی تدارکاتی انجام دهیم.

وی افزود: انجام بازی تدارکاتی با حریفان قوی‌تر مورد پسند کادر فنی نبود به خاطر اینکه آنها نمی‌خواستند دستشان رو شود و خدایی نکرده بازیکنان با مصدومیت مواجه شوند. اگر بازی ما مقابل ژاپن را می‌دیدید متوجه می‌شدید که سه بر صفر از تیم امید پیش بودند انگار سه بر صفر عقب بودند و با انگیزه زیادی حمله می‌کردند. ما باید از این مسئله درس بگیریم و در مسابقات پیش رو و رقابت‌های ازبکستان چنین انگیزه‌ای داشته باشیم.

رئیس کمیته فوتسال در ادامه تاکید کرد: ما به دوران گفتیم تیم را از لحاظ بدنی کاملا آماده کند تا با آمادگی کامل راهی مسابقات شویم. تمام وقتمان را برای رسیدگی به تیم گذاشتیم تا با شرایط خوب عازم مسابقاتش ویم. اردوی مشهد هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ فنی می‌تواند به تیم کمک کند.

افتخاری در ارتباط با اینکه آیا نتایج موفقیت‌آمیز فوتسال می‌تواند در ازبکستان مشاهده شود خاطرنشان کرد: از زمانی که من مسئولیت گرفتم نتایج خوب بوده است. یک بار قهرمان رقابت‌های آسیایی شدیم و سال قبل هم به مقام نایب‌قهرمانی آسیا رسیدیم. در مقابل تیم‌های بزرگ هم نتایج قابل قبولی کسب کردیم. به بازیکنان گفتم که به این تیم امید دارم و آنها فعلا به جام جهانی فکر نکنند. اگر ما به مقام قهرمانی رسیدیم آن وقت تمرکزمان را روی جام جهانی می‌گذاریم.

وی در مورد اینکه با کفاشیان جلسه داشت و در این جلسه چه صحبت‌هایی رد و بدل شد، گفت: در مورد مشکلات فدراسیون با هم صحبت کردیم تا بنده از طریق وزارت ورزش و نهاد ریاست جمهوری وارد عمل شوم و این مشکلات را حل کنم.

افتخاری در مورد اینکه منظورش کدام مشکلات است، تصریح کرد: این مشکلات کاری است. مثلا مدت‌هاست که لباس‌های ما در گمرک مانده و ترخیص نمی‌شود. متاسفانه امکان حل این مشکل هم پیدا نشده به همین خاطر از طریق مقامات بالا وارد عمل شدیم تا این مشکل برطرف شود و لباس‌ها در اختیار تیم‌های پایه قرار بگیرد. ما در سال آینده مسابقات زیادی در بخش‌های پایه داریم و باید امکانات لازم را فراهم کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز