روئینگ در بازیهای آسیایی ساحلی برای اولین بار برگزار می شود

مرادخانی: با بهترین نفرات به مسابقات خواهیم رفت

۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۶:۱۶:۱۵
کد خبر: ۳۶۵۵۴۳
مرادخانی: با بهترین نفرات به مسابقات خواهیم رفت
سرمربی تیم ملی روئنیگ گفت: بازیهای ساحلی سبک خاصی دارد و روئینگ نیز در این مسابقات با قایق، پارو و حتی پیست متفاوتی برگزار می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رقابت های روئینگ در بازیهای آسیایی ساحلی برای اولین بار شهریورماه سال آینده در شهر دانانگ ویتنام برگزار خواهد شد. تیم ملی روئینگ بانوان نیز به منظور شرکت در این رقابت ها تشکیل شد و اولین مرحله اردوی این تیم در دریاچه آزادی تحت نظر بهناز مرادخانی در حال برگزاری است.

مربی تیم ملی روئینگ بانوان با اعلام دعوت از 5 پاروزن برای حضور در اولین مرحله اردو بیان کرد: پس از تصمیم فدراسیون مبنی بر شرکت در بازیهای آسیایی ساحلی این تیم تشکیل شد و نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور به اردو دعوت شدند.

بهناز مرادخانی سبک مسابقات روئینگ در بازیهای آسیایی ساحلی را متفاوت از دیگر رقابت های این رشته ارزیابی کرد و افزود: بازیهای ساحلی سبک خاصی دارد و روئینگ نیز در این مسابقات با قایق، پارو و حتی پیست متفاوتی برگزار می شود.

وی در خصوص موادی که مسابقات در آن برگزار می شود؛ اظهار داشت: در بخش بانوان این رقابت ها در 3 ماده تکنفره، دونفره جفت پارو و چهارنفره جفت پاروی سکان دار انجام می شود و تلاش می کنیم با آماده کردن حداکثر نفرات در تمام مواد شرکت کنیم.

مرادخانی با ناشناخته خواندن سبک مسابقات در بازیهای ساحلی تصریح کرد: به دلیل اینکه تاکنون این رقابت ها برگزار نشده، ستاد برگزاری بازیها در اسفندماه در ویتنام یک دوره 10 روزه آموزشی گذاشته و ما نیز برای آشنایی با شرایط و نحوه برگزاری مسابقات به همراه قایقرانان در این دوره شرکت خواهیم کرد.

وی انجام چند مرحله تست برای انتخاب بهترین نفرات جهت حضور در مسابقات را از برنامه های تیم عنوان کرد و ادامه داد: در پایان مراحل اردو تست آمادگی انجام می شود و در نهایت با بهترین نفرات در مسابقات حضور خواهیم داشت.

مرادخانی تاکید کرد: به هر حال این رقابت ها برای اولین بار در رشته روئینگ برگزار می شود و ناشناخته است. اما با توجه به سواحلی که ما در اختیار داریم می توانیم با تمرین و استفاده از پتانسیل مناطق شمالی و جنوبی تیم خوبی را برای شرکت در مسابقات آماده کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز