برنامه ویژه‌ای برای پاراالمپیک ریو دارم

رحمان: هدفم تکرار مدال طلای لندن است

۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۱:۵۸:۰۶
کد خبر: ۳۶۵۷۹۷
رحمان: هدفم تکرار مدال طلای لندن است
وزنه بردار پارالمپیکی ایران گفت: خوب می دانم نسبت به پارالمپیک ٢٠١٢ کار به مراتب سخت تری دارم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سیامند رحمان یکی از ورزشکاران معلول ایرانی است که حضور خود در پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک را قطعی کرده است. این وزنه بردار چند ماه پیش با قهرمانی در مسابقات آسیایی قزاقستان سهمیه این دوره از بازی‌های پارالمپیک را کسب کرد.

رحمان درخصوص وضعیت کلی خود و میزان آمادگی‌اش ابراز رضایت کرد و اظهاراداشت: مدت هاست که تمرینات تیم ملی با حضور تمام وزنه بردارانی که صاحب سهمیه شده اند آغاز شده است. تمرینات خیلی منظم و متوالی پیش رفته به خصوص اینکه مسابقات فزاع امارات را هم پیش رو داریم.

وی تصریح کرد: حضورم در این رقابتها که اسفندماه برگزار می‌شود بیشتر برای ارتقای رنکینگ است اما در عین حال امیدوارم بتوانم مدال هم بگیرم.

رحمان ضمن ابراز امیدواری برای موفقیت دیگر هم‌تیمی‌هایش در مسابقات فزاع و نیز در مسیر آماده سازی پارالمپیک، در مورد اهداف و برنامه های خود برای این بازی ها توضیح داد.

این وزنه بردار پارالمپیکی تاکید کرد: بی شک هدفم تکرار مدال طلای لندن در ریو دو ژانیرو است. البته خوب می دانم نسبت به پارالمپیک ٢٠١٢ کار به مراتب سخت تری دارم به خصوص شرایط جغرافیایی برزیل و مسافت طولانی برای سفر به این کشور هم روی عملکردم تاثیر خواهد داشت.

وی در این رابطه ادامه داد: علاوه بر این رقیبانی دارم که در جای خود مدعی هستند. کره جنوبی، آذربایجان، عربستان، امارات، چین و روسیه کشورهایی هستند که در دسته فوق سنگین بازی های پارالمپیک ریو صاحب سهمیه شده اند. نمایندگان این کشورها در این دسته قوی هستند با این حال من فقط طلای پارالمپیک را می خواهم.

سیامند رحمان در بازی پارالمپیک لندن با ثبت رکورد ۲۸۰ کیلوگرم صاحب مدال طلا شد اما وی می خواهد تکرار این مدال همراه با رکورد شکنی باشد.

قهرمان طلایی وزنه برداری معلولان ایران که با رکورد ٢٩٥ کیلوگرم در مسابقات آسیایی قزاقستان سهمیه پارالمپیک ٢٠١٦ را کسب کرد، در این مورد گفت: باید رکورد قابل توجهی بزنم و اینگونه یک بار دیگر قهرمان پارالمپیک شوم. این برنامه و هدف من برای بازی های برزیل است که برای دستیابی به آن سخت تلاش خواهم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز