دکتر احمدی:

مسئولین فدراسیون‌ها نسبت به مباحث فرهنگی مسئولیت دارند

۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۵:۳۸:۳۵
کد خبر: ۳۶۵۹۹۶
مسئولین فدراسیون‌ها نسبت به مباحث فرهنگی مسئولیت دارند
معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش گفت: همه مسئولین در فدراسیون ها نسبت به مباحث فرهنگی مسئولیت دارند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، گردهمایی سالانه مسئولین فرهنگی فدراسیون ها با حضور معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش، مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت ورزش حرفه ای، مدیر گزینش و دبیرستاداقامه نماز سردار یزدانی و مسئولین فرهنگی فدراسیون ها صبح روز یکشنبه چهارم بهمن ماه سال جاری برگزار شد.

در ابتدای این گردهمایی دکتر احمدی در سخنانی ضمن اشاره به اهمیت فرهنگ گفت: باید فضای تفاهم و تبادل در حوزه فرهنگی فدراسیون ها را نهادینه کنیم و همه مسئولین در فدراسیون ها نسبت به مباحث فرهنگی مسئولیت دارند.

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان فعال سازی کمیته برنامه ریزی فرهنگی فدراسیون ها را یکی از گام های مهمی دانست که در این زمینه برداشته شده است.

افتخاری از دیگر مسئولان حاضر در این گردهمایی بود که با اشاره به تفاهم نامه فدراسیون ها گفت: در تفاهم نامه هایی که با فدراسیون منعقد می شود، بندی ویژه در خصوص اعتبارات فرهنگی در فدراسیون ها درج خواهد شد. تیم ها نقطه اصلی کار ماهستند و باید با نگاه ویژه فرهنگی به آن بپردازیم.

در ادامه گردهمایی حجت السلام والمسلمین عباسی نیز در خصوص اهمیت اقامه نماز در فدراسیون ها و مجموعه های ورزشی کشور و برگزاری اجلاس سراسری نماز در قزوین مطالبی را بیان کرد.

در این جلسه که با عنایت به اهمیت مباحث فرهنگی و لزوم توسعه دانش افزایی مدیران فرهنگی برنامه ریزی شده بود، ابلاغ روسای کارگروه های پنجگانه ذیل کمیته برنامه ریزی فدراسیون ها توسط دکتر احمدی اهداء شد:

مصوبات گردهمایی سالانه مسوولین فرهنگی فدراسیون های ورزشی –4بهمن 94-

1.اولویت برنامه های اجرایی فدراسیون ها تدوین پیوست فرهنگی و تشکیل کمیته فرهنگی است.

2. روسای فدراسیون ها باید قبل از انتصاب مسوول فرهنگی، او را به اداره کل امورفرهنگی وزارت معرفی کرده و نظر مساعد را کسب کنند.

3. کلیات آیین نامه کمیته فرهنگی فدراسیون ها به تصویب رسید و مقرر شد کارگروهی جزییات آن را بررسی کرده و ابلاغ شود.

4. مقرر شد فدراسیون هایی که جمعیت هوادار دارند، جهت ساماندهی به اداره کل فرهنگی اعلام کنند.

5. مسوولین فرهنگی فدراسیون ها که در کارگروه های پنج گانه کمیته برنامه ریزی فرهنگی نام نویسی کرده اند، نسبت به حضور در کارگروه ها، اهتمام داشته باشند.

6. اطلاع رسانی بموقع برنامه ها و اقدامات فرهنگی فدراسیون ها به اداره کل فرهنگی مورد انتظار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز