ملی‌پوشان آمدند، کفشگری تمرین کرد، انصاری دوید

۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۲:۴۲:۲۱
کد خبر: ۳۶۶۳۷۷
ملی‌پوشان آمدند، کفشگری تمرین کرد، انصاری دوید
تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را امروز در حالی دنبال کرد که ملی‌پوشان امید و کفشگری سرخپوشان را همراهی کردند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سوت آغاز تمرین امروز سرخپوشان از ساعت 11:15 در سالن بدنسازی استارت خورد. بازیکنان بعد از حدود 15 دقیقه نرمش و انجام حرکات کششی که برای گرم کردن بدن‌ها انجام شده، در زمین حضور پیدا کردند.
 
در تمرین امروز وحید حیدریه و میلاد کمندانی که در مرخصی بودند، حضور پیدا کردند. مهرداد کفشگری هم به جریان تمرینات برگشت و حتی در بازی فوتبال حضور داشت اما محمد انصاری همچنان با احتیاط پیش می‌رود و کادر پزشکی امروز فقط به او اجازه داد تا دویدن نرم را آغاز کند. بازیکنان با حضور در زمین ابتدا حرکات انفرادی و پاسکاری انجام دادند.

آقا وسط هم جزو برنامه بود و البته بخش اعظم تمرین به فوتبال در نیمی از زمین اختصاص داشت. تمرین سرخپوشان ساعت 12:30 پایان یافت و بازیکنانی که دیروز سه‌شنبه به میدان رفته بودند هم تا پایان تمرین حضور داشتند.
 
در تمرین امروز سرخپوشان سوشا مکانی و الکساندر لوبانوف هم حضور نداشتند و ایگور پانادیچ با قدیمی‌پور و محسن‌زاده کار کرد. او دقایقی هم درباره شرایط دروازه‌بان‌ها به گفتگو با ایوانکوویچ پرداخت.
 
لوبانوف در حالی راهی کشورش شده است که مربیان دروازه‌بانی و بدنساز پرسپولیس برنامه‌ای تمرینی به وی ارائه کرده و از او خواسته‌اند آنها را تا زمان بازگشت دنبال کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز