پس از برگزاری جلسه کمیته مربیان کشتی؛

مصوبات نشست اعلام شد

۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۲:۵۲:۰۲
کد خبر: ۳۶۶۷۵۱
مصوبات نشست اعلام شد
پس از برگزاری جلسه کمیته مربیان فدراسیون کشتی با حضور اعضاء، رئیس و دبیر فدراسیون کشتی و نمایندگان انستیتو مصوبات این نشست اعلام شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پس از برگزاری جلسه کمیته مربیان فدراسیون کشتی با حضور اعضاء، رئیس و دبیر فدراسیون کشتی و نمایندگان انستیتو مصوبات این نشست اعلام شد.
 
مصوبات این نشست که روز دوشنبه هفته جاری برگزار شد، به شرح زیر است:
 
1- مقرر گردید واحد بین الملل فدراسیون از "اتحادیه جهانی کشتی" وضعیت مربیان دارای درجه بین المللی را استعلام نماید.
2- مقرر گردید دومین کلاس کنترل درجه مربیان ملی درجه یک، در روز سه شنبه مورخ 20/ 11/ 94 در تهران خانه کشتی شماره 2 برگزار گردد.
3- مقرر گردید مجددا اسامی مدرسان نظری و عملی کلاس های ارتقاء و کنترل سال فنی 95- 94 توسط کمیته مربیان و انستیتو کشتی برای طرح در "کمیته انتخاب" حداکثر تا تاریخ 6/11/ 94 به دبیر فدراسیون ارائه شود.
4- لیست مربیان واجد شرایط (کنترل شده سال 93) کلاس کنترل درجه دو و سه در مناطق، توسط انستیتو و کمیته مربیان در قالب نامه ای مشترک به دبیر فدراسیون اعلام و از سوی دبیر فدراسیون به مدرسان عملی و نظری ذیربط ابلاغ گردد. صرفا مربیانی می توانند خارج از لیست فوق الذکر در دوره کنترل شرکت نمایند، که یا کلاس پیش نیاز درجه سه را گذرانده باشند، و یا به دلیل عدم شرکت در کلاس کنترل درجه یک سال 93، تنزل درجه داشته اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز