در این مدت فهمیدم خیلی ها به فکر سلامتی من هستند

پورحیدری: دلم برای استقلال تنگ شده بود/ آمدن توسکی می تواند به تیم کمک کند

۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۴:۳۵:۴۸
کد خبر: ۳۶۷۰۳۳
پورحیدری: دلم برای استقلال تنگ شده بود/ آمدن توسکی می تواند به تیم کمک کند
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: مجیدی در این مدت زحمات زیادی کشید و وظایف من بر دوش او بود که از او ممنون هستم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، منصور پورحیدری، سرپرست تیم استقلال که به دلیل بیماری چند مدت از تیم جدا افتاده بود به تمرینات بازگشت.

پورحیدری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوشحالم امروز به تمرین استقلال برگشتم. من کمی مشکل قند داشتم که مشکل ریه هم به آن اضافه شد و شرایطم کمی برهم ریخت.

وی افزود: حدود 15 روز در بیمارستان حضور داشتم و در این مدت متوجه شدم سلامتی‌ام چقدر برای مردم اهمیت دارد و از اینکه آنها من را دعا کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم روزی محبت آنها را جبران کنم. این وظیفه من است که بتوانم برای مردم خدمتگزار باشم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دلتان برای استقلال تنگ نشده بود، گفت: چرا دلم خیلی تنگ شده و به همین دلیل امروز به محل تمرین آمدم. خیلی خوشحالم که توانستم با برنامه‌ریزی امروز در محل تمرین حاضر باشم.

وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌ کنید استقلال با جذب یک بازیکن در بین تعطیلات نیم‌فصل دچار مشکل شود، گفت: اگر این بازیکن خارجی (توسکی) جذب تیم شود می‌تواند به استقلال کمک کند. به نظرم تیم کمبودی ندارد و همیشه این مشکلات و حرف و حدیث‌ها وجود دارد و پیش می‌آید. پرویز مظلومی کارش را بلد است و او مطمئنا تیم را در شرایط خوب نگه خواهد داشت.

وی در پایان از سردار مجیدی تشکر کرد و گفت: مجیدی در این مدت زحمات زیادی کشید و وظایف من بر دوش او بود که از او هم ممنون هستم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز