ابراهیم قاسمپور در گفتگو با برنا:

استیماچ بار فنی برای سپاهان نداشته است/ استقلال- ذوب آهن، فینال زودرس خواهد بود

۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۲۳:۰۲:۲۰
کد خبر: ۳۶۷۹۲۸
استیماچ بار فنی برای سپاهان نداشته است/ استقلال- ذوب آهن، فینال زودرس خواهد بود
پیشکسوت فوتبال گفت: پرسپولیس در خط حمله حرف های زیادی برای گفتن دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ابراهیم قاسمپور، پیشکسوت فوتبال، درخصوص شرایط سرخابی ها در هفته هجدهم لیگ برتر و تقابل با تیم های سپاهان و ذوب آهن صحبت کرد.

بازیکن اسبق تیم ملی ایران در گفتگو با خبرنگار برنا، با اشاره به تقابل دو تیم پرسپولیس و سپاهان در این هفته اظهار داشت: می توان گفت دو تیم شرایط نسبتا یکسانی را در این فصل تجربه کرده اند و با حاشیه های زیادی گریبانگیر بودند. هرچند که پرسپولیس توانست زودتر خودش را پیدا کند و در هفته های اخیر نتایج بهتری را گرفته و خود را در فهرست 5 تیم بالای جدول رسانده است.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس با توجه به بازی های نسبتا خوبی که در این فصل انجام داد ولی متأسفانه در نتیجه گیری زیاد خوب عمل نکرد و فرصت های زیادی را از دست داد تا به اینجای کار رسید. به نظر می رسد که در خط حمله حرف های زیادی برای گفتن دارد ولی همچنان در دفاع با مشکل مواجه است. تیم سپاهان نیز با توجه به قهرمانی سال پیش در لیگ نمی خواهد این فصل را با نتیجه بدی به پایان برساند و از آنجا که همیشه در مصاف با تیم های استقلال و پرسپولیس خیلی خوب عمل کرده حریف دست و پا بسته ای برای این تیم نخواهد بود.

قاسمپور خاطرنشان کرد: این بازی شرایط ویژه ای برای دو تیم دارد و پرسپولیس در صورت برد می تواند تا رده سوم نیز خود را بالا بکشد اگر در سوی دیگر بازی استقلال و ذوب آهن با تساوی به پایان برسد. 5 تیمی که در بالای جدول قرار دارند به نظر می رسد که رقابت اصلی برای قهرمانی بین همین تیم ها باشد از این رو پرسپولیس قطعا برای نیم فصل دوم برنامه هایی دارد که خود را جزو مدعیان نگه دارد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص مصاف استقلال و ذوب آهن نیز اظهار داشت: استقلال شرایط بسیار خوبی را امسال داشت و توانست با قهرمانی به تعطیلات نیم فصل برود. این تیم بازیکنان سرعتی بسیار خوبی را دارد و با توجه به عملکرد خوب رحمتی در درون دروازه توانسته صدرنشین لیگ شود. ذوب آهن نیز با مربیگری گل محمدی فصل با ثباتی را پشت سر گذاشته و نتایج خوبی را گرفته است و می توان گفت از این نظر شرایط بهتری نسب به استقلال دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بازی در زمین ذوب آهن برگزار می شود کفه ترازو برای ذوب آهن سنگین تر است و این تیم نشان داده که در خانه به سختی به حریفان امتیاز می دهد. به نظر من این بازی یک فینال زودرس برای استقلال و ذوب آهن است. هرچند که در فینال جام حذفی نیز قرار است این دو تیم برابر هم به میدان بروند.

قاسمپور در پاسخ به این سوال که در نبرد سرخابی ها با تیم های اصفهانی کدام موفق تر خواهند بود، گفت: در بازی هایی که در گذشته انجام می شد همواره این دو تیم پرسپولیس و استقلال بودند که موفق به پیروزی می شدند. ولی امروز دیگر اینطور نیست و تیم های ذوب آهن و سپاهان آنقدر در چند سال اخیر خوب کار کرده اند که همیشه جزو مدعیان لیگ بوده اند و سپاهان همیشه یکی از مدعی های قهرمانی لیگ است.

وی افزود: دیگر نمی توانیم از قبل بازی ها را پیش بینی کنیم و بگوییم چون پرسپولیس در خانه میزبان سپاهان است حتما این بازی را می برد. چون در سال های گذشته تیم اصفهانی نشان داده که حتی در تهران نیز حریف خطرناکی برای سرخابی های پایتخت است. پرسپولیس اگر می خواهد باخت نیم فصل اول را جبران کند به فکر تقویت خط دفاع خودش باشد.

ملی پوش اسبق ایران در پاسخ به این سوال که با آمدن استیماچ وضعیت سپاهان چه تغییری کرده است، افزود: باید بگویم آمدن استیماچ بار فنی برای سپاهان نداشته است و هیچ تغییری نکرده است. تیم سپاهان بضاعت خیلی خوبی دارد و می توان به جرأت گفت که تنها تیمی است که در نیمکت مشکلی ندارد برای تعویض کردن، ولی متأسفانه تغییر کادر فنی نتوانست چاره کار سپاهان شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز