رقابت های جام جهانی تیر و کمان داخل سالن – آمریکا

ناکامی کمانداران ایرانی

۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۹:۳۲:۴۷
کد خبر: ۳۶۷۹۷۹
ناکامی کمانداران ایرانی
مرحله چهارم جام جهانی تیر و کمان در شهر لاس وگاس آمریکا به کار خود پایان داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا تیم ملی تیر و کمان ایران با ترکیب اسماعیل مجید قیدی، امیر کاظم پور و یاسر عمویی در آخرین مرحله رقابت های جام جهانی تیراندازی با کمان رشته کامپوند در شهر لاس وگاس آمریکا پس از صعود به مرحله دوم این رقابت ها، نتوانستند امتیاز لازم برای صعود به مرحله حذفی و نهایی رقابت های جام جهانی را بدست آورند.

مرحله چهارم جام جهانی تیراندازی با کمان در حالی در شهر لاس وگاس آمریکا به کار خود پایان داد که هیچ یک از کمانداران ایران امتیاز لازم برای صعود به مرحله حذفی این رقابت ها را کسب نکردند و آمریکایی ها و هلندی ها مدال ها را گرفتند.

مسابقات جام جهانی امسال در چهار مرحله در کشورهای تایلند، تونس، فرانسه و آمریکا برگزار شد و شرکت کنندگان در صورتی که امتیاز لازم را در مجموع این رقابت ها کسب کنند، شانس حضور در رقابت های نهایی را که روزهای آینده به میزبانی آمریکا برگزار می شود، دارند.

کامپوندکاران ایران در مسابقات تایلند نتوانستند امتیاز خوبی کسب کنند در مراکش شرکت نکردند و در فرانسه نیز امتیاز بالایی بدست نیاوردند و در آمریکا نیز از صعود به مرحله حذفی باز ماندند. مربیگری این تیم به عهده مجید احمدی بود و امید نجاری به عنوان سرپرست این تیم را همراهی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز