عابدین‌زاده و باباجان‌زاده عازم مجارستان می‌شوند

۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۹:۲۳:۰۹
کد خبر: ۳۶۸۰۸۸
عابدین‌زاده و باباجان‌زاده عازم مجارستان می‌شوند
عابدین‌زاده و باباجان‌زاده برای حضور در مسابقات کشتی فرنگی جام زومباتلی به مجارستان می‌روند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از فدراسیون کشتی، پیش از این محمد بنا اعلام کرده بود، به دلیل آنکه نمی‌خواهد با توجه به نزدیک بودن مسابقات گزینشی المپیک، فشاری به کشتی‌گیرانی نظیر سوریان و نوروزی به خاطر کاهش وزن وارد شود و از سوی دیگر آن‌ها در تمرین‌ها رشد قابل توجهی داشتند، تیم ایران در جام زومباتلی شرکت نمی‌کند.

اما دیروز فدراسیون کشتی مجارستان پس از اطلاع از عدم حضور فرنگی‌کاران ایران در تورنمنت این کشور، طی درخواست کتبی از فدراسیون کشتی ایران خواست، نسبت به اعزام فرنگی‌کاران ایرانی به این تورنمنت  اقدام کند.

به دنبال این درخواست و از آنجا که فدراسیون کشتی ایران و مجارستان طی سال‌های اخیر مراودات گسترده‌ای با یکدیگر داشته‌اند و هر دو کشور حضور پررنگی در تورنمنت‌های دو طرف دارند، فدراسیون کشتی به محمد بنا اعلام کرد، نسبت به اعزام فرنگی‌کاران به این تورنمنت اقدام کند.

محمد بنا نیز پس از این موضوع با حضور داود عابدین‌زاده و بشیر باباجان‌زاده فرنگی‌کاران اوزان 85 و 130 کیلوگرم ایران برای حضور در این رقابت‌ها موافقت کرد و قرار است این دو کشتی‌گیر به همراه رسول جزینی مربی تیم ملی کشتی فرنگی عازم مجارستان شوند. پیش از این قرار بود این دو کشتی‌گیر به تورنمنت کیف اعزام شوند که به این ترتیب سفر آنها به اوکراین منتفی است.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام زومباتلی مجارستان روزهای 17 و 18 بهمن ماه برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز