به رکوردشکنی فکر نمی‌کنم

آلگری: حرف از قهرمانی زود است/ باید به روند صعودی‌مان ادامه دهیم

۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۰:۴۱:۵۲
کد خبر: ۳۶۸۱۸۵
آلگری: حرف از قهرمانی زود است/ باید به روند صعودی‌مان ادامه دهیم
سرمربی یوونتوس تاکید کرد برای او قهرمان شدن در لیگ مهم تر از رکوردشکنی است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، روند درخشان یوونتوس در سری A ادامه دارد. شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در هفته بیست و دوم کالچو در خانه کیه‌وو به مصاف این تیم رفتند و موفق شدند با چهار گل به پیروزی برسند.
 
این دوازدهمین پیروزی پیاپی بیانکونری در سری A بود. آنها شروع بسیار بدی در فصل جاری داشتند اما رفته رفته نتایج آنها بهتر شد و اکنون با 48 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفته و با تیم صدرنشین ناپولی، تنها دو امتیاز اختلاف دارند.
 
آلگری در نشست خبری بعد از بازی مقابل کیه‌وو گفت: به هیچ وجه انتظار نداشتم به این زودی به صدر جدول رده بندی نزدیک شویم. شروع بسیار بدی در فصل جاری داشتیم اما توانستیم با پیروزی‌های پیاپی، شرایطمان را در جدول رده بندی بهتر کنیم. هنوز تا پایان فصل بازی‌های زیادی باقی مانده است و زود است درباره قهرمانی سخن به میان آوریم. باید بازی به بازی بهتر شویم و به روند صعودی‌مان ادامه دهیم.
 
آلگری توانست با رکورد 12 پیروزی پیاپی کونته با یوونتوس برسد. او در این‌باره نیز گفت: تنها می توانم بگویم که بازیکنان هستند که وارد زمین می شوند تا تیم را پیروز کنند. تنها آنها را توصیه می کنم که چطور باشند. به هر حال باید بگویم که رکوردشکنی برایم مهم نیست. اگر 20 پیروزی پیاپی به دست آوریم اما در نهایت قهرمان نشویم، برایم خوشحال کننده نخواهد بود. تنها قهرمانی ها هستند که در حافظه تاریخ باقی می مانند نه آمار و ارقام.
 
یووه در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بایرن مونیخ برود. سرمربی یوونتوس در ادامه درباره این دیدار حساس نیز گفت: دیدار با تیم بزرگ بایرن باعث نشده تا خواب و آرامش از من گرفته شود. فعلا زود است به این دیدار فکر کنم و تمرکزم را روی بازی آینده با جنوا گذاشتم. اکنون زمان رقابت با ناپولی در سری A است. یوونتوس بازی به بازی پیش می رود و دلیلی ندارد به آینده فکر کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز