اردوی دوچرخه سواران اعزامی به مسابقات انتخابی پارالمپیک

عصفوری: گلبارنژاد و ابراهیم پور را زیر نظر می گیریم

۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۱:۰۶:۴۱
کد خبر: ۳۶۸۲۰۹
دو دوچرخه سوار اعزامی ایران به مسابقات جام جهانی و انتخابی پارالمپیک در ایتالیا از نیمه دوم بهمن ماه تمرینات متمرکز و تخصصی خود را در تهران و پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ورزشی آزادی آغازمی کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا با برگزاری رقابت‌های رکوردگیری میان دوچرخه سواران برتر کشور، بهمن گلبارنژاد و محمد ابراهیم‌پور به ترتیب با قرار گرفتن در رده های اول و دوم مجوز حضور در مسابقات جام جهانی ایتالیا را به دست آوردند.

این رقابت‌ها به عنوان آخرین فرصت توزیع سهمیه های پارالمپیکی برزیل از ۲۷ اسفندماه آغاز شده و تا اول فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

برای حضور در این مسابقات، دو دوچرخه سوار منتخب ایران ۲۲ اسفندماه عازم ایتالیا می شوند. به همین منظور آنها از نیمه دوم بهمن ماه تمرینات متمرکز و تخصصی خود را در تهران و پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ورزشی آزادی آغاز می‌کنند.

فرهاد عصفوری دبیر انجمن دوچرخه سواری، که تمرینات جهانی گلبارنژاد و ابراهیم پور را زیر نظر خواهد داشت، در این رابطه گفت: طبق برنامه گلبارنژاد و ابراهیم پور که هر دو ساکن شیراز هستند، در حال حاضر در این شهر پیگیر اردوهای غیرمتمرکز خود هستند اما تمرینات تخصصی آنها در قالب اردوی متمرکز در تهران پیگری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بر برنامه تمرینات غیرمتمرکز دوچرخه‌سواران در شیراز نظارت کامل دارد، یادآور شد: مسابقات جام جهانی ایتالیا در پیست برگزار می‌شود بنابراین بنا داریم تمرینات متمرکز تهران را در پیست مجموعه ورزشی آزادی پیگیری کنیم. شخصا بر این تمرینات و چگونگی پیگیری آنها نظارت کامل خواهم داشت.

عصفوری گفت که طبق برنامه اردوی متمرکز دوچرخه‌سواران اعزامی به ایتالیا از نیمه دوم بهمن ماه آغاز می شود اما هنوز تاریخ دقیق این اردو نهایی نشده است. فقط آنچه مسلم است بعد از ایام دهه فجر این اردو آغاز می‌شود.

دبیر انجمن دوچرخه سواری در پایان این گفتگو یادآور شد: مسابقات جام جهانی ایتالیا آخرین مرحله توزیع سهمیه پارالمپیک به حساب می آید. البته دوچرخه سواری ایران امتیاز لازم برای کسب سهمیه پارالمپیک را در بازی‌های پارآسیایی اینچئون به دست آورد و فقط به منظور تثبیت امتیاز و سهمیه در مسابقات جام جهانی ایتالیا شرکت می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز