پشت پرده پیوستن کاپیتان سابق و پدیده تیم ملی به قطر؛

نکونام ۵۰۰ هزار دلار، پورعلی گنجی ۸۰۰ هزار دلار

۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۲۳:۰۰:۰۲
کد خبر: ۳۶۸۳۷۱
نکونام ۵۰۰ هزار دلار، پورعلی گنجی ۸۰۰ هزار دلار
پیشنهاد قطری ها خیلی وسوسه انگیز بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا ،جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی کشورمان بالاخره توانست رضایت مسوولان سایپا را جلب کرده و به تیم العربی قطر ملحق شود.

شاید ندانید ولی باشگاه سایپا این اواخر به نکونام پیشنهاد داده بود که 300 میلیون تومان در نیم فصل دوم روی قراردادش بگذرد اما این هافبک با تجربه نپذیرفت!

سایپایی ها و شخص بیت اله رضایی مدیرعامل این باشگاه خیلی تلاش کرد که نکو را راضی به ماندن کند اما ظاهرا پیشنهاد قطری ها خیلی وسوسه انگیز بود.

در همین راستا شنیدیم قرارداد جواد نکونام با باشگاه العربی قطر 4 ماهه و به  مبلغ 500هزار دلار است. البته چنانچه کادر فنی و مسوولان تیم العربی از عملکرد جواد نکونام در نیم فصل دوم لیگ ستارگان راضی باشند آن گاه این قرارداد تا پایان فصل آینده تمدید خواهد شد.

به عبارت بهتر چناچه جواد نکونام بتواند رضایت جیان فرانکو زولا سرمربی ایتالیایی الاهلی را جلب کند می تواند فصل بعد یک میلیون دلار به جیب بزند. البته این رقم در مقابل قرارداد ستاره های نامدار لیگ ستارگان قطر خیلی هم دندانگیر نیست.

به طور مثال می توان به ژاوی هرناندز اشاره کرد که برای هر فصل بازی در السد قطر مبلغ 10میلیون یورو دریافت می کند!

قرارداد هافبک افسانه ای و سابق بارسا سه ساله است که با احتساب سالی 10 میلیون یورو، در مجموع 30میلیون یورو خالص برای ژاوی عایدی خواهد داشت.

شاید همین پول مفت و نجومی باعث شد تا ژاوی هرناندز اسم دفتر خودش را هم «آسیا» بگذارد! یا اشکان دژاگه ستاره العربی قطر که با رقمی 9 میلیون پوند از فولام انگلستان به این تیم پیوست.

از این مبلغ حدود 4 میلیون پوند به باشگاه انگلیسی رسید و 5 میلیون پوند هم به حساب اشکان واریز شد تا این بازیکن ملی پوش به گران ترین فوتبالیست ایرانی تبدیل شود.

همچنین شنیده می شود مرتضی پورعلی گنجی پدیده ایران در جام ملت های آسیا نیز پس از جدایی از باشگاه چینی با رقمی معادل 800 هزار دلار برای نیم فصل همبازی ژاوی شد.

قرارداد پورعلی گنجی با السد هم در صورت رضایت طرفین می تواند تمدید شود. گفتنی است این بازیکن ملی پوش ایرانی بندی در قرارداد خود با السد گنجانده که در صورت رسیدن پیشنهاد از تیم های اروپایی بتواند لیگ ستارگان قطر را ترک کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز