پایان کار تیراندازان ایران با کسب ۵ سهمیه المپیک

۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۵:۰۶:۱۹
کد خبر: ۳۶۸۸۶۹
پایان کار تیراندازان ایران با کسب ۵ سهمیه المپیک
تیراندازان ایران با رقابت در آخرین میدان کسب سهمیه المپیک که در هند برگزار شد سه سهمیه المپیک ریو و سه مدال را برای ایران به ارمغان آوردند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیراندازان ایران با رقابت در آخرین میدان کسب سهمیه المپیک که در هند برگزار شد سه سهمیه المپیک ریو و سه مدال را برای ایران به ارمغان آوردند تا در مجموع تیراندازی ایران در المپیک 5 نماینده داشته باشد.

آخرین روز مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک در هند برگزار شد و در پایان تیراندازان ایران توانستند، سه مدال و سه سهمیه کسب کنند. نجمه خدمتی در تفنگ بادی قهرمانی آسیا به مدال طلا رسید، مه لقا جام بزرگ نقره گرفت و پوریا نوروزیان مدال برنز رقابتها را کسب کرد.

پرونده سهمیه المپیک ریو با کسب ۵ سهمیه در رشته تیراندازی توسط الهه احمدی در تفنگ ۱۰ متر، نجمه خدمتی در تفنگ ۱۰ متر، گلنوش سبقت الهی در تپانچه ۱۰ متر، پوریا نوروزیان در تفنگ ۱۰ متر و مه لقا جام بزرگ در تفنگ سه وضعیت بسته شد.

در آخرین رقابت از مسابقات تیراندازی کسب سهمیه المپیک در هند، مسابقه اسکیت با حضور ۵۴ ورزشکار از سراسر آسیا برگزار شد و در نهایت علی دوستی تنها نماینده ایران در دو روز و در ۵ راند ۲۵ تایی به رقابت با حریفان آسیایی خود رفت و امتیاز ۱۰۹ را کسب کرد و از کسب سهمیه بازماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز