رحمتی چند موقعیت را مهار کرد

مظلومی: از تساوی در اصفهان راضی هستم/ تیم‌های زیادی شانس قهرمانی دارند

۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۶:۲۱:۰۰
کد خبر: ۳۶۸۹۰۱
مظلومی: از تساوی در اصفهان راضی هستم/ تیم‌های زیادی شانس قهرمانی دارند
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: رقبا خیلی قدرتمندتر هستند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پرویز مظلومی پس از تساوی تیمش مقابل ذوب آهن گفت: به دلیل دوری از مسابقه‌ها پیش‌بینی می‌کردیم که خیلی کیفیت بالایی را در این بازی ارائه ندهیم. ما در نیمه اول خیلی بد بودیم و بازی خوبی را ارائه ندادیم.از عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم راضی هستم. در نیمه دوم روی تیم مقابل شناخت پیدا کردیم و در رختکن با بازیکنانم صحبت کردم و توانستیم موقعیت‌هایی برای گل ایجاد کنیم.البته توانایی بازیکنان ما بالاتر از این است ولی هفته آینده بچه‌ها شاداب‌تر بازی خواهند کرد.

وی ادامه داد: نیمه اول ذوب آهن موقعیت‌های خوبی به دست آورد و توانست جلوی برنامه‌های ما را بگیرد. من به جرات می‌گویم آمده بودیم که سه امتیاز بازی را بگیریم ولی ذوب آهن خوب بازی کرد و اجازه نداد ما به اهداف‌مان برسیم.استقلال و ذوب آهن جزو تیم‌های بسیار خوب هستند و توقع داریم بهتر از این بازی کنند.

مظلومی در نشست خبری پس از این دیدار هم گفت: بازی آنطوری که من می خواستم خوب از کار در نیامد چون از مسابقات دور بودیم و این مسئله قابل پیش بینی بود. بعد از تعطیلات شادابی تیم‌ها کمتر می‌شود و دلیل آن هم فصل بدنسازی تیم‌ها است. نیمه اول چند موقعیت به حریف دادیم و اجازه دادیم راحت انجام دهند.اما اشتباهات دور رفت را در نیمه دوم تکرار نکردیم. با صحبتهایی که کردیم نگذاشتیم تا ذوب‌آهنی در ضد حمله موفق باشند و عملا نیمه دوم ابتکار عمل دست ما بود و موقعیت هم ایجاد کردیم که با رشادت گلر حریف به گل نرسیدیم.

وی افزود: در هر صورت راضی هستیم. ذوب آهن رقیب ما در جدول است و شکست برابر این تیم در دور رفت در روحیه بازیکنانمان اثر گذاشته بود. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. ما یک ماه سخت تمرین کردیم و با نشاط نبودیم.

سرمربی استقلال در واکنش به سوالی درباره عملکرد خوب رحمتی در این دیدار بیان کرد: رحمتی گلر ماست و چند موقعیت را مهار کرد. ذوب‌آهن در مصاف با ما موقعیت داشت اما موقعیت ما خیلی بهتر بود. من فکر کردم ضربه روزبه چشمی به سمت دروازه ذوب‌آهن گل شد. ذوب آهن کلا در اصفهان تیم خوبی است و ما هم صد در صد آماده نبودیم.

وی در پاسخ به این سوال که مدعیان قهرمانی را چه تیم‌هایی می‌داند، گفت: تمام تیم هایی که در کورس هستند رقیب ما محسوب می‌شوند. ما تلاش می‌کنیم صدرنشینی را تا آخر فصل حفظ کنیم. کار سختی پیش روی داریم. سپاهان، ذوب آهن، پرسپولیس و حتی تراکتور می توانند مدعی قهرمانی باشند. نیم فصل دوم همه بازی‌ها فینال هستند و رقبا خیلی قدرتمندتر هستند.

مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا کارت زردی که رحمتی دریافت کرد عمدی بود و اینکه آیا مشکلات مالی تیمش حل شده یا نه گفت: درباره کارت زرد با رحمتی برخورد کردم. ما هفته بعد باید به مصاف استقلال اهواز برویم که تیم بسیار خوبی است. من به عنوان مربی می‌گویم آنها تیمی جوان هستند و بازی سختی برابر آنها داریم. رحمتی پایش دچار مشکل بود و از اول بازی در زدن ضربات تعلل می کرد. نیاز بود که در این دیدار استراحت کند اما خودش اصرار داشت به میدان برود. در مورد سوال مالی هم باید بگویم که مشکلات خوشبختانه با تلاش هیات مدیره برطرف شد. ان‌شاءالله در ادامه تمرکز خود را روی کار بگذاریم. باشگاه در حال حل کردن مشکلات است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز